14 Reacties

2 jaar geleden

Er bestaan hydrofiele slaapzakken, die zijn heel dun. Wij gebruiken zelf die van hema.

2 jaar geleden

Heb laatst (bij van Asten in Tilburg) echt een hele fijne hydrofiele slaapzak gekocht, lekker luchtig, zacht en absorberend. We hadden deze ook mee naar Gran Canaria, ze heeft er goed in geslapen

2 jaar geleden

Hydrofiele slaapzak! Ik kocht er laatst 2 bij van asten geloof ik online voor 20 euro ofzo 🥳

2 jaar geleden

Bij de hema een hele dunne hydrofiele slaapzak gekocht :)

2 jaar geleden

Gewoon geen slaapzak aandoen ? Ik denk altijd dat mijn kindje dan niet lekker slaapt maar hij slaapt lekker zo als het te warm is. De hydrofiele slaapzakjes van Lodger zijn dun. En heb er ook 1 van Meyco wat luchtig is maar geen hydrofiele stof.

2 jaar geleden

Wij zitten nu in Griekenland en in het appartement staat steeds de airco aan. Hebben de gewone zomerslaapzak mee en daar slaapt ze heerlijk in
We hebben er nu eentje van Lassig, Hema en lodger alle 3 zijn ze 0,5 tog maar die van lodger is voor mijn idee toch echt het dunst. Hij is ook lekker zacht zonder droger en wasverzachter dus vind het wel echt een aanrader. Die van de Hema vind ik best stug vooral als je geen droger gebruikt. https://www.lodger.com/nl-nl/sale/503,-34214/slaapzak-hydrofiel

2 jaar geleden

Hier gisteren 38 graden en in de tent nog warmer. Schaduwplekje buiten de tent geïmproviseerd. Wilde haar eigenlijk alleen in haar luier neerleggen. Kind wilde per se haar slaapzak aan voor een dutje. Daarna 2 bekers water achter elkaar naar binnen geklokt. 😅

2 jaar geleden

Hydrofielslaapzak!

2 jaar geleden

Lodger slaapzakje of kruippakje ook van lodger

2 jaar geleden

Hydrofiele slaapzak

2 jaar geleden

Reactie op Anouk0546

Hydrofiele slaapzak
Jep hier ook!

2 jaar geleden

Wij gebruiken de slaapzak van Ergopouch deze is 0,2 tog. Zijn wel prijzig maar heel lekker dun en ademend