24 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben die van lodger die zijn smal met een smalle hals hij is voor 68 tot 80 geloof ik maar hij draagt m al vanaf 62 cm

4 jaar geleden

Ik zocht ook een smalle slaapzak en ben op de slaapzak van Lodger uitgekomen. Ik vind 'm super fijn! Smal (ook bij de hals), 100% katoen en mt 68/80 (ongeveer 4-12 mnd)

4 jaar geleden

Ik heb er 1 van de hema en met een paar steekjes dichtgenaait

4 jaar geleden

Ik heb gister deze gekocht. Hele fijne aansluitende slaapzak met een kleine opening. En bijkomend voordeel vond ik de prijs 馃榿

4 jaar geleden

Ik gebruik de 56/62 van de Hema.

4 jaar geleden

Ik heb een van de Hema maat 68/80. Die maat 56/62 zat qua hals beter maar die was in de lengte net te krap. Hier heeft ze we ruimte om haar nekje maar ze kan er niet doorheen. Ben er tevreden over!

4 jaar geleden

Ik heb dat probleem ook.. gebruik nu een veiligheids speld om de opening smaller te maken...

4 jaar geleden

Hier ook een kleiner hoofdje en wij gebruiken de slaapzakken van meyco.

4 jaar geleden

Wij hebben ook die van lodger, erg tevreden over en smalle hals! Inderdaad 68/80 draagt ze sinds ze in maat 62 zit. Had hiervoor van HEMA, maar die was al snel te kort, terwijl hij kwam maat nog wel had moeten passen ...

4 jaar geleden

Zolang hij zijn Puckababy nog niet past heb ik ze van Bambino. Lekker warm en erg betaalbaar

4 jaar geleden

Dankzij dit forum een lodger. Duur, maar zo fijn dat hij echt smal is

4 jaar geleden

Lodger! Voorheen Hema maar hals sloot niet goed aan en nekje voelde koud daardoor

4 jaar geleden

Ik heb deze in maat 68/74. Echt een smal halsopening. Maar misschien kan je weer bij prenatal zoeken en dan een maatje groter. https://www.prenatal.nl/babykamer/slaapzakken/prenatal-winter-slaapzak-1316710054.html?dwvar_1316710054_kleurnaam_60=Skin%20Piink&cgid=282#start=1

4 jaar geleden

Reactie op Syl-lm

Zolang hij zijn Puckababy nog niet past heb ik ze van Bambino. Lekker warm ...
Van bambino vaak in de aanbieding bij kruidvst馃榿

4 jaar geleden

De ergopouch! Inmiddels past ze in de puckababy newborn

4 jaar geleden

Vraagje, mijn kindje heeft ook klein hoofdje maar waarom zou grote halsopening slaapzak gevaarlijk zijn?

4 jaar geleden

Reactie op Wtje

Vraagje, mijn kindje heeft ook klein hoofdje maar waarom zou grote halsopen ...
Omdat ze dan met hun hoofdje in de slaapzak terecht kunnen komen, met als gevolg verstikking gevaar

4 jaar geleden

misschien puckababy? is wel wat duurder maar wel kleiner kwa opening

4 jaar geleden

Reactie op Pasjuh

misschien puckababy? is wel wat duurder maar wel kleiner kwa opening
En die zijn top!

4 jaar geleden

Reactie op Beesje1990

En die zijn top!
zeker!! nou moet ik zeggen bambino ook wel hoor nu ze wat groter wordt. Jollien ligt ook klaar maar dies echt nog te groot 馃ぃ