12 Reacties

4 jaar geleden

Dit hing aan het slaapzakje wat ik vandeweek kocht.

4 jaar geleden

Wij doen een romper lange mauw, warm broekje zoals een sort joggers broek, en een dikke trui of zelfs twee dunne shirtjes en sokjes. Bij ons in huis is het rond de 14 /15 graden

4 jaar geleden

Ohh top dankjulliee

4 jaar geleden

Ja het is nogal tegenstrijdig wat op internet terug te vinden is. Onze kamer is ongeveer 18 graden wij wisselen tussen een tog 2,5 en 3,5. We doen altijd alleen maar een lange romper eronder aan.

4 jaar geleden

Ook een dekentje en laken dan?

4 jaar geleden

Ik ga het vanavond proberen met een korte mouw rompertje, een dun pyjama broekje endan nog een dun dekentje eroverheen, want de slaapzak voelt ook best dik aan. Kijken of dat goed is en of hij het prettig vind.

4 jaar geleden

Wij hebben alleen een romper met lange mouwen in zijn winterslaapzak van tog3. Kamer rond de 18 graden. Elk kindje heeft ook andere behoefte dus zou ook even kijken tussendoor hoe jouw kindje aanvoelt

4 jaar geleden

Reactie op mamafloor

Wij hebben alleen een romper met lange mouwen in zijn winterslaapzak van to ...
Zo doen wij het ook vaak. En af en toe een korte mouwen romper met pyjama pakje zonder voetjes. Maar het verschilt ook hoe de temp aanvoelt. Want het kan 16 graden zijn en goed te doen of 16 graden en het voelt echt koud. Wij slapen ook altijd met het raam op een stukje open (baby slaapt nog bij ons). Dus ik kijk altijd even hoe ze in haar nekje voelt. Maar meestal gewoon een lange mouwen romper. Ons slaapzakje is zelfs 3,5 tog maar dan heb ik wel de mouwen eraf geritst. Als het echt koud word kan ik die er nog aan doen.

4 jaar geleden

Welk slaapzakje tog 3 hebben jullie?

4 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt ook in een slaapzak met 3.0 tog! Ik had hem eerst een lange mouw rompertje erin aan, maar ben uiteindelijk toch over gegaan op een korte mouwen romper haha!

4 jaar geleden

Reactie op Lisaaa92

Welk slaapzakje tog 3 hebben jullie?
Ik heb gewoon deze van de prenatal