8 Reacties

één jaar geleden

Zeker herkenbaar, maar bij ons rond 18 maanden. Heeft ook lang geduurd bij ons. Echt verlatingsangst. Volgens mij kan dat zeker tot 3 jaar. Pittig! Succes 🍀

één jaar geleden

Ook heel herkenbaar (14-06-21), hier is het sinds 3 weken aan de gang.. overdag gaat het nog redelijk, dan is het 2 seconden mopperen en valt dan in slaap. Maar ‘s avonds en ‘s nachts raakt hij compleet over z’n toeren en gaat niet meer slapen totdat je erbij blijft…

één jaar geleden

Hier ook herkenbaar geweest, was ongeveer 3 weken zo en is nu gelukkig weer voorbij, pfoe! Sterkte en er is hoop, het is een fase :)

één jaar geleden

Hier ook herkenbaar. Hier net een aantal dagen bezig. Overdag slapen gaat goed. Naar bed brengen drama, veel huilen en zijn een uur bezig voordat hij slaapt. In de nacht zo’n 1,5-2u wakker en dan pas weer willen slapen… zoon is van 18-6-‘21. Tis voor ons wel herkenbaar van vorige slaapregressies..al vraag ik mij af welke dit is. Met 18mnd er ook 1 gehad.

één jaar geleden

Oh jeej.. onze zoon sinds dit weekend drama. Ik wijd het een beetje aan de tijd verzetten. Middagdutje thuis gaat prima, op de opvang en bij oma wilde die niet slapen en wilde die spelen. Normaal s avonds 7 uur naar bed en ging die na boekje lezen slapen. Maar sinds verzetten van de tijd huilen, schreeuwen wil nie slapen wil spelen. Ga paar keer terug om te troosten en dan uiteindelijk valt ie wel in slaap. Gelukkig slaapt ie dan ook door s nachts maar dit is niet wat wij gewend zijn

één jaar geleden

Heb het zelfde! Mijn dochter wil ook absoluut niet meer slapen… avonden is altijd maar de vraag hoe t gaat ( vaak veel wakker) Maar middagdutje in bed word ze helemaal wild. Terwijl bij de opvang slaapt ze wel gewoon. Ze heeft het slaapje ook nog echt nodig en valt dan pp de bank in slaap of word stront vervelend

één jaar geleden

Hier ook ineens sinds maandag, word elke keer tussen 23/24 uur wakker en kan dan gewoon tot 2:00/4:00 blijven kloten. Hoop dat t gauw weer voorbij is want ik ben helemaal op 😩 hij is van 24-06-2021.

één jaar geleden

Wat een herkenning! En wat vermoeiend dat deze fase zo lang kan duren 😫. Ik probeer maar veel geduld te hebben en accepteren om samen met hem te slapen zodat hij misschien de veiligheid weer voelt en ook weer in z’n eigen bedje gaat. In ieder geval fijn om te weten dat we niet alleen zijn. Zet ‘m op allemaal 💪🏼