6 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben dat ook een periode gehad. Ging vanzelf over. Maar was best moeilijk.

één jaar geleden

Reactie op Kristelbriers

Wij hebben dat ook een periode gehad. Ging vanzelf over. Maar was best moei ...
Moet ik der dan in der bedje laten of bij mij leggen? Ik vind het namelijk heel zielig als ze loopt te huilen..

één jaar geleden

Ik liet ze liggen want uit bed halen was echt geen oplossing dqn bleef ze veel langer wakker

één jaar geleden

Dit hebben we ook gehad hier, gelukkig is het nu over. Ik heb mijn zoontje eerst uit bed gehaald en zonder te wiegen of sussen gewoon alleen in mijn armen viel hij na bijna een dikke uur in slaap, legde ik hem terug in bed. Maar op een gegeven moment had ik zelf zo erg slaap en geen zin om een uur wakker te zitten met hem in mijn armen, liet ik hem huilen. Heeft ie een keer 45 minuten volgehouden staand in zijn bed, met kleine pauzes tussendoor. Vond het zo sneu dat ik het opgaf en hem bij ons in bed legde, soms sliep hij meteen soms bleef hij een uur of twee wakker. Als hij wakker bleef had ie pech want legde hem dan wel weer terug in zijn bed. Dan was het ff huilen en sliep hij weer.

één jaar geleden

Bij ons werd hij toevallig rond 00.00 wakker, we laten hem altijd even huilen maar het leek erger te worden. Toch uit bed gehaald en het leek eigenlijk nog erger te worden.. en ook het idee dat hij langer wakker is. Na meerdere pogingen viel hij om 2:00 in slaap. Vind het ook zielig om hem zo te laten huilen maar ik denk dat ik het de volgende x wel wat langer doe..

één jaar geleden

Hier ook. Sprong 10. Zit er nu 3 weken in, Meerdere keren wakker per nacht en niet meer willen slapen.. tenzij ze bij mij in bed lag dus sommige nachten slaapt ze bij mij.