6 Reacties

3 maanden geleden

Ik volg want hier hetzelfde probleem. Ik doe wel nog een lichte slaapzak aan want ons zoontje had eens enorm koude voetjes. Ik leg nu ook een licht deken dwars in het bed en steek het wat vast langs de zijkanten. Het gaat al iets beter zo.

3 maanden geleden

Hier hetzelfde, ik overweeg om een verzwaringsdeken te proberen wat geschikt is voor kinderen. Hij wilt zelf ook geen slaapzak meer aan, dus ook elke nacht controleren en even goed doen.

3 maanden geleden

Reactie op Steph3

Ik volg want hier hetzelfde probleem. Ik doe wel nog een lichte slaapzak aa ...
Oh dat is wel slim om een dunne deken dwars te doen. Slaapzakje gaat niet lukken want hij is best lang, de grootste maat past hij net aan en denk niet dat hij dat nog wilt haha hij is erg gesteld op zn vrijheid.

3 maanden geleden

Reactie op 12062021

Hier hetzelfde, ik overweeg om een verzwaringsdeken te proberen wat geschik ...
Had ik nog niet aan gedacht maar heb er idd over gelezen. Wellicht wel een goed idee en minder makkelijk om van hem af te schoppen. Zal er ook naar zoeken/kijken, vooral fijn in de winter lijkt me! Maar hopelijk is het tot die tijd anders en blijft hij wat netter onder de deken

2 maanden geleden

Er zijn dekbedovertrekken te koop die je kan vast ritsen aan een hoeslaken. Bij la redoutte is dit te koop.

2 maanden geleden

Reactie op CurlyShirley

Er zijn dekbedovertrekken te koop die je kan vast ritsen aan een hoeslaken. ...
Oh wat handig! Ga ik opzoeken