10 Reacties

één jaar geleden

Ons zoontje van 16 maanden slaapt in een slaapzak. Dekentje durf ik niet aan want hij gaat altijd heel z’n bedje door

één jaar geleden

Hier met slaapzak en ik leg voor de lekker een dekentje over hem heen maar hij gaat zijn hele bed door dus hij heeft er niet veel aan. Het enige wat er gebeurt is dat zijn spenen eronder verdwijnen en hij gillend wakker word omdat die ze kwijt is. Hihi

één jaar geleden

Mijn zoontje is over 2 weken 17 maanden en slaapt ook met een slaapzak. Een dekentje heeft hier ook geen nut, hij gaat heel zijn bedje door.

één jaar geleden

Hier alleen winter slaapzak!

één jaar geleden

Ja mijn dochtertje lig ook in een slaapzak want denken vind ik ook nog eng en heeft voor haar ook niet nut 😅 was toch benieuwd

één jaar geleden

Hier net gestopt met slaapzak, had verwacht dat ze niet onder de deken zou blijven, ook heel bewegelijk, maar ze blijft er toch onder. Slaapzak werd ze onrustig van, kon ze niet lekker in bewegen..

één jaar geleden

Hier heeft mijn meisje haar winterslaapzak aan zonder mauwen. Een dekentje heeft hier geen nut. Ze draait haar hele bedje door.

één jaar geleden

Slaapzak. Deken vind ik veel te gevaarlijk (en onhandig als hij er onder vandaan gaat). Hij gaat het hele bed door tijdens zn slaap. Het advies is volgens mij tot het peuterbed in slaapzak (2.5?) Hij is nu 16 maanden.

één jaar geleden

Een wat dunnere slaapzak en een dikkere deken . Gaat prima

één jaar geleden

Een wat dikkere slaapzak alleen en shirt met lange mouwen eronder