5 Reacties

één jaar geleden

Herkenbaar ik weet het ook al niet meer.. hier kantie savonds dan niet meer in slaap komen en eer dat hij slaapt is het erg laat

één jaar geleden

Reactie op Simoon5

Herkenbaar ik weet het ook al niet meer.. hier kantie savonds dan niet meer ...
Ja zo slopend he. Je gunt ze ook zo die rust en slaapt die ze nodig hebben.. maar er aan overgeven is zo'n strijd

één jaar geleden

Reactie op Marjolein Vande Poll

Ja zo slopend he. Je gunt ze ook zo die rust en slaapt die ze nodig hebben. ...
Ja echt! Je weet dat ze meer slaap nodig hebben maar iedere dag dezelfde strijd dat is zo pittig.. wordt er zelf ook geen leuker mens van 😄

één jaar geleden

Reactie op Simoon5

Ja echt! Je weet dat ze meer slaap nodig hebben maar iedere dag dezelfde st ...
Nee begrijp je!!😌

één jaar geleden

Als ik jouw verhaal lees dan lees ik dat jouw zoontje dus in de middag helemaal niet meer wilt slapen, of maar kort, klopt dat? Rond 14 mnd wilde onze zoon opeens ook niet meer slapen, van 2 dutjes naar soms geen enkel dutje. Althans, hij wilde nooit als we hem naar bed brachten maar viel letterlijk van moeheid in slaap tijdens het eten of spelen (hij sliep dan overigens wel lang, 2-2,5 uur ongeveer). Het was zo een strijd, soms wel 6x naar bed brengen met krijsen en huilen als resultaat. Hij was zeker wel moe maar kon soms ook na zijn middagdutje tot 01:00 op blijven 🤯 ik denk dat hij toen in een sprong of een slaapregressie zat, geen idee maar ik had op een gegeven moment de strijd een beetje opgegeven. Het is vanzelf weer goed gekomen (gingen toen officieel over op 1 slaapje). Zoals hier eerder al gezegd, probeer de strijd een beetje los te laten want dat vond ik echt stressvol. Het is bij ons uiteindelijk vanzelf weer goed gekomen… Succes in ieder geval!