Heb dit naar het cb gestuurd. Heeft iemand de gouden tip???
Ik wilde even m'n ei kwijt over het slaapgedrag van Fabio.
Helaas gaat het slapen ( overdag ) al een langere tijd slecht. Ik ben een beetje radeloos.. met heel veel geluk slaapt hij 1,5 uur maar helaas komt het vaker voor dat hij 3 kwartier slaapt of helemaal niet. We zijn ons er van bewust dat bepaalde sprongen of fases hier invloed op kunnen hebben, maar het lijkt een bepaald patroon te worden. Ik heb werkelijk alles geprobeerd... niet te lang rekken door 2 dutjes aan te bieden, maar ook geprobeerd over te gaan naar 1 dutje. Troost bieden en juist even laten huilen.. maar het wordt vaak krijsen en kan bijna een uur aanhouden. Als hij wakker wordt na 3 kwartier is hij nog ontzettend moe maar kan dan niet meer slapen ook al probeer ik het meerdere keren die dag. als hij rond half 12 wakker is van zijn eerste dutje is hij ontzettend moe om half 3. maar kan dan niet meer slapen en lijkt oververmoeid.
Het gaat alleen goed als hij in de ochtend uitslaapt en pas rond half 12 naar bed gaat, dan houdt hij het de ochtend als de middag goed vol.
Nachten slaapt hij wel door maar ligt elke avond om half 6 op bed. Dan is hij doodmoe.
Heb jij advies, tips?
Groetjes
Marjolein