7 Reacties
2 jaar geleden
Hier hadden we een week geleden er last van, avondeten moeilijk moeilijk. We hebben het gecombineerd met wat fruit en dan at ie wel iets beter. Verder niet gepusht. Maar na een week lijkt het voorbij/beter te gaan!
Erbij neerleggen was bij ons het beste en ik merkte niks aan z'n slaap (dat ie eerder honger had ofzo)
Nu krijgt hij wel havermout ochtends boterham (2) middags, fruit etc. Dus ik geloof ook wel dat ie niks te kort kwam.
En het vermoeden is dat ie dit deed omdat sprong 7 begon, hij heeft het vaker een week voor de sprong!
2 jaar geleden
Reactie op Mama Aapie
Hier hadden we een week geleden er last van, avondeten moeilijk moeilijk. W ...
Oh dat zou ook nog weleens kunnen ja.. die zit er ook aan te komen! K maak me er verder ook niet heel druk om, maar ik schrok er meer van haha. Hij heeft in 9,5 maand nog nooit eten laten staan! Het zal vanzelf ook wel weer komen ☺️
2 jaar geleden
Herkenbaar, ook een bootwerker tot 4 weken geleden. Sindsdien alles wat ik zie als avondeten weigeren, huilen of uitspugen.
Maakte niet uit of hij zelf kon pakken van een bord in stukjes, of geprakt gevoerd, alleen brood wilde hij.
Ook smiddags geprobeerd, maar nee lag echt aan het eten, niet aan het tijdstip.
Daar was ik na 2 weken wel klaar mee, nu het streven 'mama kiest kwaliteit, jij mag kwantiteit', dan maar zonder eten naar bed.
Nu heeft de opvang me geholpen met een trucje, hapjes groenten/aardappel afwisselen met bananenprak. Ik heb nu bij elk hapje een klein beetje banaan gedaan, en ja hoor. Huilt nog steeds een beetje, maar zn mond blijft opengaan 🥳
Vandaag hem komkommer (dat eet hij als enige wel) en stukjes zoete aardappel gegeven, en na een paar minuten zelf met een bakje rode biet/couscous voor m'n neus erbij gaan zitten, en hapjes eruit nemen alsof het mijn eten was. En ja hoor, toen was hij wel geïnteresseerd haha! Alles op uiteindelijk zonder banaan!
Dus blijven proberen/variëren, niet dwingen, maar tis een zoektocht (elke dag), dat wel!
2 jaar geleden
Reactie op Noeeeee89
Oh dat zou ook nog weleens kunnen ja.. die zit er ook aan te komen! K maak ...
Ja snap ik als het zo plotseling veranderd! Heel herkenbaar. Hopelijk trekt het snel bij en tot die tijd een modus vinden die voor jullie allebei werkt ☺️
2 jaar geleden
Dit heeft onze kleine altijd als er een tandje door aan het komen is. Hij eet ook altijd heel goed. Maar dan inderdaad maar een paar hapjes brood, fruit en avondmaal. Zijn flessen drinkt ie dan ook vaak niet leeg of hij gaat zitten spelen met de fles haha