14 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar! 😬 Ik lees graag mee…

2 jaar geleden

Reactie op Vivii

Herkenbaar! 😬 Ik lees graag mee…
Erg he... soms denk ik echt, hoe kan dit 🙈 wel fijn om te lezen dat we niet de enige zijn met dit probleem haha

2 jaar geleden

Ja herkenbaar! Onze zoon gaat nu juist wat meer slapen, heeft vooral last overdag. Sliep voorheen vaak maar 3 slaapjes van een half uur op een dag. Nu gaat hij vaak langer, maar ook niet altijd. We gaan nu een verzwaarde slaapzak van babydeepsleep proberen, hopelijk helpt dat om zijn slaapjes wat langer te maken zodat hij hopelijk naar 2 slaapjes kan. Hoe oud is je dochter?

2 jaar geleden

Reactie op Lizzie84

Ja herkenbaar! Onze zoon gaat nu juist wat meer slapen, heeft vooral last o ...
Nu 7.5 maand

2 jaar geleden

Heeeeel herkenbaar! Vandaag tussen 5:30 en 14:30 maar 1 uur (2x 30 min) geslapen. Daarna uur nog in mijn armen. In de nacht ligt hij nu ook altijd wel tussen ons in om maar aan slaap toe te komen. Volg voor tips!

2 jaar geleden

Herkenbaar! Ons meisje van 7,5 maand slaapt bijna alleen maar op de arm.. In bed gilt ze 8 van de 10 x alles bij elkaar🙄

2 jaar geleden

En je vraagt je af. Hoe doen andere dit ? 🤔 Je komt echt nergens aan toe

2 jaar geleden

Misschien een slaapcoach inschakelen? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar hoor wel goede berichten van anderen.

2 jaar geleden

Reactie op Jessie1979

En je vraagt je af. Hoe doen andere dit ? 🤔 Je komt echt nergens aan toe
Ik merk wel vaak wanneer ze op de arm in diepe slaap valt, dan kan ik haar even weg leggen.. soms naast me op de bank, in de box en heel af en toe lukt het in bed...

2 jaar geleden

Reactie op Carlien20

Misschien een slaapcoach inschakelen? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ...
Ik heb contact gehad met een slaapcoach en die gaf aan dat het hoogst waarschijnlijk gedrag is en dat ik de 5min methode moest toepassen. Om de 5 min naar haar toe als ze huilt. Dit bleek echt geen doen, ze bleef alleen maar harder huilen als ik weer weg ging. Vond ze hier vrij 'gemakkelijk' over terwijl het alles behalve makkelijk is.. dus gestopt 🙈

2 jaar geleden

Is dit geen sprong 6?

2 jaar geleden

Sprong 8 waarschijnlijk.. en ook iets wat ze slaapregressie noemen, zit er hier ook middenin. Het is dan ook geen goed moment om nu slaaptrainingen oid te beginnen. Slapen was hier altijd al een dingetje (zelfstandig doet ze niet) maar nu lijkt het nog erger. Moeilijk in slaap komen en is snacht vaak 1-2uurtjes wakker😫 Ik neem haar dan maar gewoon bij me

2 jaar geleden

Reactie op wardy

Sprong 8 waarschijnlijk.. en ook iets wat ze slaapregressie noemen, zit er ...
Sprong 6 bedoel ik, slaapregressie van 8 maanden

2 jaar geleden

Reactie op wardy

Sprong 8 waarschijnlijk.. en ook iets wat ze slaapregressie noemen, zit er ...
Ja dat zou heel goed kunnen hoor. Ik gaf dit ook aan bij de slaapcoach maar leek geen oor hiervoor te hebben. Ik hou maar gewoon vast aan ons normale ritueel en laat het voor nu gewoon zo. Mocht het over een paar weten niet beter worden kan ik altijd nog kijken wat de beste oplossing is...