7 Reacties

één maand geleden

Ons zoontje heeft dat ook hoor, uiteindelijk op advies van de ggd een nieuw tutje gehaald, zolang het alleen voor het slapen gebruikt word is het nog niet zo’n probleem, en inderdaad die van ons valt weer heerlijk in slaap en slaapt ook stuk beter. Sommige kinderen doen er wat langer over voordat ze het niet meer Snachts nodig hebben. Dat is helemaal niet erg

één maand geleden

Reactie op Johana

Ons zoontje heeft dat ook hoor, uiteindelijk op advies van de ggd een nieuw ...
Na hoeveel tijd hebben jullie een nieuw tutje gehaald? Hoe is het bij jullie verlopen? Grtjs

één maand geleden

Reactie op 19072021

Na hoeveel tijd hebben jullie een nieuw tutje gehaald? Hoe is het bij julli ...
Ik denk na ongeveer 2/3 weken, en nu gaat het goed, hij slaapt weer beter door en valt ook weer beter in slaap. Hij heeft zijn tut gewoon nog nodig om zichzelf in slaap te krijgen, soort van extra comfort. De rest van de dag vraagt hij er ook niet om, dus dan is het prima

één maand geleden

Reactie op Johana

Ik denk na ongeveer 2/3 weken, en nu gaat het goed, hij slaapt weer beter d ...
Wat fijn dat hij nu toch terug goed kan slapen! Vroeg hij nog veel naar zijn tutje of was het ook zoals bij ons enkel het slapen dat niet goed zat? Want aan zich vraagt hij er heel weinig om.. maar het lukt het gewoon niet om een ‘nieuwe’ manier van slapen te vinden

één maand geleden

Reactie op 19072021

Wat fijn dat hij nu toch terug goed kan slapen! Vroeg hij nog veel naar zij ...
Het was eigenlijk alleen het slapen, de rest van de dag hoor je hem er niet over. Het slapen was inderdaad nog lastig zonder tut. Maar dat komt vanzelf wel goed hoor, het ene kindje is daar wat sneller is als een ander.

één maand geleden

Hier vroeg hij na 2 dagen niet meer om zijn speen maar hij wilt wel elke keer zijn speenknuffels hebben. Dat is zijn vervanging. Valt wel later in slaap dan voorheen maar omdat het nu vakantie is vind ik het minder erg. Moest wel in het begin vaak terug naar zijn kamer of erbij blijven zitten. Maar op een gegeven moment had ik zoiets van daag je bekijkt het maar. Wil ook even tijd voor mezelf. En liep gewoon weg nadat ik hem in bed had gedaan. Soms kan hij nog een half uur praten en roepen maar zolang ik het blijf negeren valt hij vanzelf ik slaap. Hij werd de eerste weekjes ook heel vroeg wakker maar dat gaat nu ook een veel beter. Ik zelf zou geen nieuwe speen halen denk ik. Maar als je er zelf ook slechte nachten hebt daardoor why not? Wij zijn trouwens op zijn verjaardag 12 juni gestopt met de speen. Het duurt dus wel nog ff misschien voor jullie

één maand geleden

Reactie op 12062021

Hier vroeg hij na 2 dagen niet meer om zijn speen maar hij wilt wel elke ke ...
Ons zoontje vond het ook lastig zonder speentje. Maar hij had daarvoor al een knuffeltje, dit is nu echt zijn dingetje voor in bed. Zonder zijn hondje kan hij niet slapen. Gebruikt hij ook alleen in bed. We zijn denk ik half jaartje geleden gestopt met de speen, vraagt er heel soms nog wel eens om. Misschien dat een knuffeltje kan helpen TS?