39 Reacties

2 jaar geleden

Hier helemaal niets......... Uiteraard prachtig knutsels van de kids en dat was het.....

2 jaar geleden

Ik kreeg een chocoladereep die hij vervolgens zelf heeft opgegeten

2 jaar geleden

Ik heb een Google Chromecast gekregen van manlief. En hij heeft hem gebruikt om de Formule 1 te kijken gisteren 😩 Ok had wel ontbijt op bed en een leuke ketting van brooddeef van het kdv gekregen

2 jaar geleden

Ik was beneden met de kleine en werd vanaf boven gebeld of we gingen ontbijten.......

2 jaar geleden

Euh, ik zal wel weer een lompe man zijn, maar volgens mij ben jij zijn moeder niet, dus waarom op moederdag een cadeau van je partner verwachten?

2 jaar geleden

Reactie op Shirley Willemse

Hier helemaal niets......... Uiteraard prachtig knutsels van de kids en dat ...
Das nog erger

2 jaar geleden

Reactie op Beardeddaddy1976

Euh, ik zal wel weer een lompe man zijn, maar volgens mij ben jij zijn moed ...
Geen kado, maar wel een lieve kaart of zo met dat ik een lieve moeder ben. Of zoiets, ik laat mijn man ook weten dat ik hem een lieve vader vind

2 jaar geleden

Omdat zij de moeder van je kind(eren) is🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Deze reacties maken mij aan het lachen

2 jaar geleden

Ik deelde dit zostraks op een fb pagina voor mama's. Nou hun vonden maar dat ik een zeikerd was, ik verdiende nooit meer een cadeautje en moest blij zijn dat ik wat kreeg.( ben super blij met wat ik kreeg) er zit alleen een verhaal achter. Mijn cadeautje voelt 2de hands aan. Mijn partner is niet goed in dingen verzinnen. Zowel voor verjaardag, valentijnsdag of andere speciale dagen. Uiteindelijk had hij iets gevonden en besteld. Had het bij zijn moeder laten bezorgen zodat ik niks kon ontdekken. Het kwam vorige week zaterdag binnen bij mijn schoonmoeder. Die dacht dus dat het voor haar moederdag was. Krijg ik foto met Dankje wel voor het cadeautje. En daarna mijn partner. En die begint gelijk te zuchten. Heb jij net berichtje gekregen met foto ik zo ja. Dat was jou moederdag cadeautje. Hij gelijk ja nu heb ik dus niks. Schoonmoeder helemaal van sorry, alles verpest. Ik zo kan gebeuren. Ze heeft het wel terug gegeven. Alleen ja de verrassing was er nu af. Ook mijn eerste moederdag. Ben echt super blij met het cadeautje. Alleen ja de magie van je eerste moederdag, eerste moederdag cadeautje, je meisje die aan komt met een cadeautje. Dat was nu weg. Mijn partner zei zostraks zelf ook. Zo jammer dat het zo gelopen is. Ik zo ja. De magie van je eerste moederdag is beetje weg door dat je al veelste vroeg weet wat je krijgt. Is het echt zo raar dat je een gevoel hebt van mijn moederdag cadeautje voelt 2de hands aan. Omdat er eerst al iemand anders super blij mee was.

2 jaar geleden

Reactie op Leviatha

Ik heb een Google Chromecast gekregen van manlief. En hij heeft hem gebruik ...
Omg, mannen.

2 jaar geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Ik deelde dit zostraks op een fb pagina voor mama's. Nou hun vonden maar d ...
Ik begrijp je helemaal, het gaat niet om waarde. Maar het gaat om een ijsje eten of lekker lunchen thuis of een kaart kan mij het bommen. Die van mij kiest ook de lelijkste kados

2 jaar geleden

Die van mij vroeg een dag ervoor, wil je nog iets voor Moederdag? Dus ik: Oh dan moet ik even denken dat is toch volgende week? (Lang leve slaaptekort). Het is dat mijn dochter een kleurplaat had gemaakt (die ik haar heb gegeven om te kleuren). Verder niks van de kinderen want we waren weken ziek dus niks gemaakt op school/KDV. Dus gister verder helemaal geen cadeaus. MAAR wel een lekker ontbijt met hartjesbroodjes en eitjes en verse jus en twee bloemen geknipt uit het vergane boeket van tafel 🙈 Wat ik dan denk en voel: SCHEELT MIJ STRAKS MET VADERDAG 🤪

2 jaar geleden

Ik heb helemaal niks gehad.. ook geen knutsel van m’n zoontje want die gaat niet naar de opvang ofzo. 😔

2 jaar geleden

Ben trouwens wel benieuwd naar die lamp 😅🙈 Kan je een foto plaatsen? 💡

2 jaar geleden

Ik zal het morgen even doen

2 jaar geleden

Mijn dochter is blijkbaar ook niet zo'n crea bea, heb een onbeschilderd potje gekregen 😂 maar papa heeft voor een lekker ontbijtje gezorgd en een mooie armband.

2 jaar geleden

Mijn man is normaal gezien totaaal niet romantisch, en denk vaak opt laatste moment van 'oh shit ik heb nog geen cadeau'. Nu had hij dus al een week van tevoren wat voor me gekocht, namelijk een flesje Dior parfum. Ik had dat parfum als proefje liggen en die vond ik zo lekker, en dat had hij dus onthouden.. Ik had het volgens hem dik verdiend omdat ik al ruim een half jaar op koemelk vrij dieet ben ivm koemelkallergie zoonlief. Zo lief❤ En verder kreeg ik nog een kaart met aan de binnenkant een tekening (lees: gekras) van mijn zoontje😀😍

2 jaar geleden

Zullen veel dames het niet mee eens zijn, maar ik denk er het zelfde over als jij. Mijn man is niet mijn zoon, ik hoef ook zeker geen cadeautje vanuit hem. Hij krijgt vanuit mij met vaderdag ook niets. Mijn zoontje heeft op de opvang wat geknutseld, dat is me echt veel waard. Iets van MIJN kindje. Mijn man heeft wel die ochtend de hond uitgelaten en de kleine verzorgd zodat ik eventjes kon blijven liggen, maar de rest van de dag was het zelfde als anders.

2 jaar geleden

Reactie op Mandela

Zullen veel dames het niet mee eens zijn, maar ik denk er het zelfde over a ...
Hier precies hetzelfde, behalve dat wij dan geen hond hebben😛