12 Reacties

5 jaar geleden

Heb net hetzelfde maar wel gepaard gaand met krampen en serieus wat slijm en of vochtverlies. Ik kom uit België dus ben bij gynaecologe. Wacht nog tot 9 u en bel haar dan op wat ik moet doen. Langs haar gaan of naar Materniteit om aan ctg te gaan liggen ofwel gewoon thuis afwachten. 🤷‍♀️. Spannend in ieder geval. Ben nog maar 37+1 dus dan hoop je dat alles in ieder geval in orde is.

5 jaar geleden

Reactie op daegonna

Heb net hetzelfde maar wel gepaard gaand met krampen en serieus wat slijm e ...
Spannend! Houd je ons op de hoogte? Vanaf 37 weken is de baby in principe voldragen dus zou mogen komen hoor! Ik ben 38+1 en al dagen wat gerommel, ben benieuwd!

5 jaar geleden

Reactie op maybabyx

Spannend! Houd je ons op de hoogte? Vanaf 37 weken is de baby in principe v ...
Zal ik doen. Maandag nog maar controle gehad en dan zat alles nog dicht. Maar kan snel gaan hè.

5 jaar geleden

Slijmprop verliezen hoeft nog niks te betekenen... kan dan zelfs nog weken duren voordat het zover is 🙈

5 jaar geleden

Rijk rekenen? Je weet dat een slijmprop verliezen helemaal niks zegt over wanneer je gaat bevallen? Of dit (een deel van) de slijmprop was kunnen wij hier natuurlijk niet weten maar zoals ik hierboven zeg maakt het dus eigenlijk ook helemaal niet uit of het de slijmprop was. Je lichaam maakt gewoon weer nieuwe aan.

5 jaar geleden

Reactie op maybabyx

Spannend! Houd je ons op de hoogte? Vanaf 37 weken is de baby in principe v ...
Nolan is geboren om 15:40. Met 3kg320 en 50 cm doet hij het goed om op 37 weken geboren te zijn.

5 jaar geleden

Reactie op daegonna

Nolan is geboren om 15:40. Met 3kg320 en 50 cm doet hij het goed om op 37 w ...
Gefeliciteerd!

5 jaar geleden

Reactie op Baby3juni

Gefeliciteerd!
Merci hoor.

5 jaar geleden

Reactie op daegonna

Nolan is geboren om 15:40. Met 3kg320 en 50 cm doet hij het goed om op 37 w ...
Gefeliciteerd! ♥️🤗

5 jaar geleden

Reactie op Baby3juni

Rijk rekenen? Je weet dat een slijmprop verliezen helemaal niks zegt over w ...
Dit kun je wel zeggen maar bij mij was het wél een teken. Een dag later, op zaterdagmiddag ben ik bevallen!

5 jaar geleden

Reactie op maybabyx

Dit kun je wel zeggen maar bij mij was het wél een teken. Een dag later, op ...
Het kan, maar vaak zegt het niks...

5 jaar geleden

Reactie op maybabyx

Dit kun je wel zeggen maar bij mij was het wél een teken. Een dag later, op ...
Dat kan dus puur toeval zijn. Het gaat mij erom dat moeders zich daar niet teveel op zouden moeten focussen. Geeft alleen maar teleurstelling als er geen reactie van het lichaam komt of juist angst wanneer de slijmprop al vroeg in de zwangerschap verloren wordt