13 Reacties

2 jaar geleden

Babydutch slofjes heeft de mijne nog niet uitgekregen.

2 jaar geleden

Vorige week ‘Groot’ babyschoentjes gekocht voor mijn dochter. Ze hebben een ritsje, die ze tot nu toe niet los weet te krijgen.

2 jaar geleden

Ik volg even want alle sokken trekt hij uit 😅 schoenen niet, maar die hoeft hij thuis niet aan.

2 jaar geleden

Je hebt schoentjes die heel buigzaam zijn en dan met veters erin. Die kreeg mijn zoontje niet uit

2 jaar geleden

Lodger zijn fijn.

2 jaar geleden

Ik heb leren slofjes van babysteps.

2 jaar geleden

Deze schoentjes (zooltje met sokjes eigenlijk) zitten echt perfect. Mijn zoontje loopt er heel goed op en is voor binnen en buiten heel handig. Hij kan ze ook niet zomaar uit trekken. Ik had ze via Vinted voor €3,- ;)

2 jaar geleden

Reactie op Huisjeboompjekindje

Deze schoentjes (zooltje met sokjes eigenlijk) zitten echt perfect. Mijn zo ...
Hoe kan je die vinden bij Vinted?😊 En hoe weet je de maat van je kindje? Opmeten met een meetlint of klopt dit niet?

2 jaar geleden

Er zijn ook anti slip sokjes van het merk Ewers. Die hebben ook een soort zooltje op het voetbed. In een ander topic werden die aangeraden. Zelf verder geen ervaring mee. Wij gebruiken op dit moment zelf de slipstop schoentjes nog veel voor binnen. Die zijn super licht en flexibel. Miss dat je dochtertje die wel aan laat.

2 jaar geleden

Reactie op Mom12345

Hoe kan je die vinden bij Vinted?😊 En hoe weet je de maat van je kindje? O ...
Ik had gezocht op: kinderen/schoenen en dan bij merk self-care opgezocht en de maat aan geklikt. Ik heb zijn voetje opgemeten en op google gevonden welke maat daarbij hoorde ;)

2 jaar geleden

Reactie op Huisjeboompjekindje

Ik had gezocht op: kinderen/schoenen en dan bij merk self-care opgezocht en ...
Dankjewel!😇

2 jaar geleden

babysteps! mijn dochter krijgt ook alles uit, maar deze heeft ze nooit aangeraakt. zelfs op het kdv zijn ze onder de indruk, ook geen gedoe met veters enzo

2 jaar geleden

Iemand ervaring met lodger slofjes? Ik heb ze nu met klittenband maar deze zitten niet strak genoeg. Iemand andere tips?