13 Reacties

2 jaar geleden

Ik zal gewoon open zijn eein maar wel aangeven dat je niet perse het er verder over wilt hebben. Heb je veel meer aan en ook meer kans dat ze je gewoon daar heen laten gaan omdat ze weten waar het voor is

2 jaar geleden

Ik zou eerlijk zijn over waarom je weg moet. Toen wij aan het fertiliteitstraject begonnen heb ik het ook verteld op het werk. Erg fijn want door het slikken van hormonen was ik niet altijd mezelf en als ik weg moest voor een ziekenhuisbezoekje werd daar niet moeilijk over gedaan.

2 jaar geleden

Reactie op Mandy3011

Ik zal gewoon open zijn eein maar wel aangeven dat je niet perse het er ver ...
Ik snap dar ik beter eerlijk kan zijn, maar ik ben 24 jaar en dan moet ik vertellen dat ik op deze leeftijd al alleen zwanger kan worden dmv iui Ik vind dat zo awkward om dat te vertellen

2 jaar geleden

Niks is vreemd hoor. Het is nou eenmaal zo.

2 jaar geleden

Ik heb geen idee over hoeveel bezoekjes het gaat, of hoelang deze bezoekjes per keer duren. Maar ik zou bijvoorbeeld zeggen dat ik zou gaan bloedprikken voor een algemeen onderzoek van je waardes. En dan een volgende afspraak de bloeduitslagen bespreken. Dan houd je het soort van nog over je gezondheid. Als je dan begint met 'vermoeidheidsklachten', moet je langs de huisarts, volgende keer bloedprikken, uitslagen bespreken. Tijdje later moet je altijd weer bloedprikken ter controle. Zelf ben ik geen voorstander van liegen, maar ik heb ook tijden gehad dat ik bepaalde dingen liever voor me zelf wilde houden. Dus ik snap je wel. Dan zei ik ook dat ik naar de dokter moest, 'niks bijzonders, gwn een controle'. En het kan daar ook altijd 'uitlopen' Veel succes nog!

2 jaar geleden

Reactie op Baby M

Ik heb geen idee over hoeveel bezoekjes het gaat, of hoelang deze bezoekjes ...
Dankjewel! Ik ben zelf ook geen voorstander van liegen, maar het voelt gewoon nog niet goed dat ik het aan hun moet vertellen, ookal ben ik echt al part of the family daar. Maar misschien dat ik het daarom nog niet wil vertellen, omdat we zo hecht zijn...

2 jaar geleden

Dankjewel! Ik ben zelf ook geen voorstander van liegen, maar het voelt gewo ...
İk snap het helemaal! Doe vooral waar JIJ je goed bij voelt. En wanneer je je zelf er klaar voor voelt kan je het ze nog altijd uitleggen, ze zullen het vast wel begrijpen. Het gaat tenslotte over jouw priveleven, niemand die het je kwalijk mag nemen.

2 jaar geleden

Reactie op Baby M

İk snap het helemaal! Doe vooral waar JIJ je goed bij voelt. En wanneer je ...
Dankjewel 🥰

2 jaar geleden

Ik zou er eerlijk over zijn. Ze zullen vast alleen maar begripvol hierop kunnen reageren.

2 jaar geleden

Hoe heb je het vorige keer opgelost?

2 jaar geleden

Hee, je zou ook kunnen benoemen dat je wat vaker onder werktijd de komende tijd weg gaat moeten en er graag op een ander moment wat meer over wilt delen...zodra het goed voor je voelt...denk dat ze daar vast alle begrip voor zullen hebben als ik je zo hoor over je team:)

2 jaar geleden

Reactie op Zomerster

Hoe heb je het vorige keer opgelost?
Was andere werkgever. Mn werkgever was mn stiefvader toen😂

2 jaar geleden

Je zou ook aan kunnen geven dat je weet dat het gebruikelijk is om veel te delen en dat je dat ook fijn vindt. Dat jullie een echt team zijn maar dat je er in dit geval niet aan toe bent om open over te zijn. Ik zou daar alle begrip voor hebben.