40 Reacties

2 jaar geleden

Overdag gaat het slapen trouwens bijna altijd wel goed…

2 jaar geleden

Hier ook zoontje van bijna 9 maanden. Mijn vriend zegt steeds dat zijn vorige kinderen na 6w doorsliepen... Hier allesbehalve. Sliep redelijk goed in co sleeper. Nu terug vaak bij me in bed aan de borst in slaap vallend, omdat hij anders echt niet wil slapen en ik ben ook doodop..´

2 jaar geleden

Reactie op Sasvo

Overdag gaat het slapen trouwens bijna altijd wel goed…
Hier overdag ook geen probleem.

2 jaar geleden

Hier ook een vreselijk slechte slaper! Ik ben blij als ik 2 uur op 1 nacht slaap, en dit is nog niet eens aan 1 stuk dan…. Overdag is slapen ook drama, ik heb al het mogelijke wat je je kan bedenken al geprobeerd en niks werkt.. ik heb dus helaas geen tips maar wel herkenning

2 jaar geleden

Hier moeilijke start gemaakt door uiteindelijk ontdekking van intolerantie/allergie voor melk, ei en soja.

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Hier ook een vreselijk slechte slaper! Ik ben blij als ik 2 uur op 1 nacht ...
Wow, dat is echt wel weinig. Heeft hij dan last van iets dat je merkt?

2 jaar geleden

Reactie op Sbauwe

Wow, dat is echt wel weinig. Heeft hij dan last van iets dat je merkt?
Aanstelleritus denk ik… nee ik heb echt geen idee. De eerste 7 maanden heeft hij alles aan elkaar gekrijst s nachts (overdag ook maar minder). Dat begon vanaf dat hij 4 dagen oud was. We hebben de hele medische molen gehad. CB, osteopaat, huisarts, HAP, kinderarts, homeopaat, observatie in het ziekenhuis, fysio, slaapcoach, slaap trainingen, maar daar is nooit wat uitgekomen. Hij is gewoon kerngezond. Geen gekke zwangerschap gehad, geen bijzonderheden bij de bevalling. Iedereen zegt dat het gewoon karakter is.. ondertussen heb ik me er een beetje bij neer proberen te leggen… als ik hem niet kan veranderen, zal ik zelf moeten veranderen. En dat werkt voor mij want het voelt nu minder zwaar ofzo..

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Aanstelleritus denk ik… nee ik heb echt geen idee. De eerste 7 maanden heef ...
Oh en nu sinds 2,5e maand is het geen krijsen meer gelukkig, maar is hij gewoon klaar wakker uren per nacht.

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Oh en nu sinds 2,5e maand is het geen krijsen meer gelukkig, maar is hij gewoon klaar wakker uren per nacht.

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Oh en nu sinds 2,5e maand is het geen krijsen meer gelukkig, maar is hij ge ...
Pfoeh, amai. En kun jij dan gaan werken?

2 jaar geleden

Reactie op Sbauwe

Pfoeh, amai. En kun jij dan gaan werken?
Nee ik ben gestopt met werken toen ons zoontje 6 maanden oud was omdat ik het anders echt niet meer trok.

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Nee ik ben gestopt met werken toen ons zoontje 6 maanden oud was omdat ik h ...
Ja, dat kan ik goed begrijpen...

2 jaar geleden

Ik ben eerlijk gezegd wel "blij" dat ik niet de enige ben met een baby dat niet gewoon in zijn bedje te leggen is en dan de klok rond slaapt... want dat hoor ik bijna constant... het hangt volgens mij ook gewoon af van je kind. Hij beslist ook grotendeels zelf.

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Jeetje wat naar zeg!! Sterkte.

2 jaar geleden

Reactie op Sbauwe

Ik ben eerlijk gezegd wel "blij" dat ik niet de enige ben met een baby dat ...
🙋🏼‍♀️ hier nog zo een 🙈 kleine ligt vaker wel als niet in ons bed, meestal is ie dan "maar" n x of 6 a 7 wakker (tussen 22.30-07.00 want eerder vertikt meneer het om te slapen🥱) als hij in zn eigen bed ligt, waar we dan eerst al zn 2 a 3 uur mee bezig zijn om m in slaap te laten vallen, komt ie gerust n x of 14.... laatst maakte ie t zo bond... 21(!) X🥱🥱 Ik heb dus nu met mezelf de regel dat ik, wanneer hij in zn bed ligt, ik er 3 x uit ga, wanneer ie weer wakker word leg ik m bij ons, kan k toch nog heel iets slapen🙈 overdag slaapt ie ook alleen op ons, in de auto of de kinderwagen 😳

2 jaar geleden

Hier ook. Nog niet 1 nacht lange geslapen dan 5 uur. Vaak kan hij iedere 2-3 uur. Met als resultaat dat hij eindigde bij ons in bed. Nu wil hij niet meer in zijn eigen ledikant slapen!

2 jaar geleden

Hier ook echt een vreselijk slechte slaper. Doorslapen heeft hij nog geen nacht gedaan. Een goede nacht is voor ons twee keer minimaal een uur wakker en dan slapen tot 6. De realiteit is 9 van de 10 helaas veel vaker krijsen en om 5 uur klaarwakker en niet meer in slaap te krijgen. Hij is helemaal door de medische molen geweest en we hebben al meerdere slaaptrainingen geprobeerd, maar er zit geen 0 schot in de zaak. Als het zou helpen om hem bij ons in bed te laten slapen zouden we direct gaan co-sleepen, maar dat maakt helaas echt geen verschil. We hebben ons er inmiddels bij neergelegd, dat geeft enigzins rust, alleen zijn we allebei wel doodmoe. Mijn vriend zit inmiddels tegen een burnout aan door het slaapgebrek, dat vind ik nog het meest pittig.

2 jaar geleden

hier slaapt ze ook geen klokje rond, begint wel in haar eigen bedje maar beland op verschillende tijdstippen bij ons in bed, dan om half 12, of half 3 of half 4🤷🏼‍♀️ we krijgen haar gewoon niet meer terug in haar eigen bed, terwijl ze het wel gewoon kan🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Pasjuh

hier slaapt ze ook geen klokje rond, begint wel in haar eigen bedje maar be ...
Heeeel herkenbaar! 😁

2 jaar geleden

Reactie op Sbauwe

Heeeel herkenbaar! 😁
deze herkenning is zo fijn🥰