17 Reacties

5 jaar geleden
Misschien pakje crackers naast het bed? Tegen de misselijkheid? Of gemberthee?
Heb zelf helaas ook last van slaapgebrek en slaap niet kunnen vatten, dus helaas.. daar heb ik geen tips voor.

5 jaar geleden
Probeer eens om vlak voor het slapen een klein bakje vanillevla te eten en eventueel nog een klein beetje in een kommetje op je nachtkastje te zetten voor 鈥榮 nachts mocht je wakker worden. Het helpt mij redelijk goed om een lege maag te voorkomen!
Ik had eerst ook crackers bij me maar vond dat zo droog om even snel op te eten 馃檲

5 jaar geleden
Een pilletje Emefesane rond het avondeten, zorgt ervoor dat de misselijkheid tijdens de nacht veel minder is.
Misschien is dat een optie om met de verloskundige of huisarts te bespreken?

5 jaar geleden
Ik heb dat ook gehad, en heb nu pilletjes van de huisarts gekregen tegen de misselijkheid. En ik eet voor ik ga slapen nog iets kleins.

5 jaar geleden
Reactie op Mikkie2020
Misschien pakje crackers naast het bed? Tegen de misselijkheid? Of gemberth ...
Ja ik heb wel altijd iets naast het bed maar inderdaad ik ben snachts zo 2 uur lang klaarwakker. Ik ben er ook niet helemaal achter wat hier de oorzaak van is? Misschien hormonen?

5 jaar geleden
Ja ik heb precies hetzelfde! Het wordt m'n eerste kindje dus alles is nieuw 馃槉

5 jaar geleden
Same over here! Snachts opeens wakker en kan dan zeker 2 uur niet meer slapen. Misselijk ben ik (nog) niet. Ben zondag 7 weken...

5 jaar geleden
Ik word snachts wakker door maagzuur. Dit vooral als ik gesnoept heb of iets zoets gedronken heb. Op het moment is het maagzuur echt killing. Net een bakje vanille vla op. Helpt nog niet... 馃槕

5 jaar geleden
Ik ben in de nacht ook misselijk en moe tegelijkertijd. Mijn buik hoor ik rommelen. Geen idee wat ik ertegen moet doen. Ik ga morgen vla in huis halen (gezien de tips)

5 jaar geleden
Ik toevallig Vannacht wakker. Na een tijdje merkte ik dat ik mega misselijk werd en wilde een appel halen om wat in m'n maag te hebben. Dat redde ik niet helemaal. Al.mn gal eruit gespuugd en inmiddels 3 eitjes en een appel gegeten. Vanaf nu komt er iets naar m'n bed te liggen wat ik makkelijk en snel kan eten. My goodness, die misselijkheid!

5 jaar geleden
Hoi, ik ben geen moment misselijk, maar wel onrustig in de nacht en abnormaal vroeg wakker. 5 a 6 uur. Moet dan wel echt gelijk eten en sta dan ook direct aan voor de rest van de dag.. om 9 uur ben ik dan ook gesloopt logischerwijs...