Ik heb een paar weken terug een Snoozzz kussen gekocht om mee te slapen, maar die is nu al voor een 3e leeg(?). Heb er niets m aan doordat die helemaal plat is op de drukpunten (tussen benen bijvoorbeeld). Meer die dit probleem hebben? En hebben jullie er iets aan kunnen doen of gewoon ander kussen gekocht?
De doomoo is inderdaad bij te vullen. Bij deze weet ik het niet.
Maar de stof rekt ook uit door gebruik. Merk dit bij mijn eigen kussen ook heel erg. Keertje wassen kan al schelen. Kan dit bij dit kussen?
Hoes van mijn kussen gaat iedere keer mee in de was wanneer we ons bed verschonen.
Merk dan met de nacht dat het was soepeler/"leger" wordt.
Hmm dat kan niet de bedoeling zijn toch? Ik zou even contact opnemen met de klantenservice van snoozzz, misschien hebben zij een oplossing of krijg je een nieuwe..
Thanks voor jullie berichtjes! Ik neem inderdaad even contact op met de klantenservice 😊 ik zie net dat je ook kunt bijvullen dus mochten ze er niets mee doen kan ik dat altijd nog kopen
Is die met van die bolletjes er in?
Mijn ervaring is dat dat minder fijn is voor het slapen. Heb ook een doomoo maar die verschuift te veel tijdens de nacht. Voor het voeden is dat wel fijn.
Ik heb ook 1 van de Hema. Die is stevig, maar voor het slapen juist weer fijn.
Ik heb precies dezelfde als jij, had ook binnen de kortste keren een plat kussen. Erg zonde! 😞 Ik heb toevallig vandaag een zak navulling besteld, hopelijk heb ik er dan zo nog wat aan tijdens de laatste weken en de kraamtijd...
Nou dit belooft niet veel goeds haha, reactie van Snoozzz na 4 weken:
Bedankt voor je mail, excuses voor mijn late reactie......iets is er niet goed gegaan! Wat ontzettend vervelend! Het is toch niet zo dat het kussen 'lekt'...?
(Dat is overigens niet het geval 🙃)
Volgens de website van snoozzz kun je contact met ze opnemen en krijg je dan gratis vulling (staat verstopt onder de faq). Heb gemaild, kreeg de vraag of mijn kussen lek is? Ik heb gereageerd van niet en dat is inmiddels 9 dagen geleden. Dus een snelle klantenservice zit er niet achter is mijn ervaring 😅
Volgens de website van snoozzz kun je contact met ze opnemen en krijg je da ...
Haha nee dat heb ik ook teruggestuurd naar ze. Ik heb maar gewoon een andere besteld en blijf de klantenservice nog even spammen om deze terug te sturen
Even via hun insta doen. Ik heb het ook gehad & via hun insta aangekond ...
Ik ben inmiddels 3 weken verder. Ze hebben al meerdere keren aangegeven naar mijn mail te kijken en hoor vervolgens gewoon niets. Ik zou deze kussen zeker niet aanraden!
Ik ben inmiddels 3 weken verder. Ze hebben al meerdere keren aangegeven naa ...
Blijven aandringen! Ik ben ook veel mails verder en heb na lang aandringen nu te horen gekregen dat ik het kussen terug kan sturen en mijn geld terug wordt gestort. Moest wel na elke mail zelf opvolgen en meerdere malen het aanbod afgewezen om een nieuw binnenkussen te krijgen.
Mijn kussen is ook voor 1/3 leeg nu, ik snap de goede reviews dan ook niet van andere mensen. Want het verliest heel zijn functie nadat het kussen leeg is.