15 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg heel graag onze dochter is vaak ziek en nu heel veel op een korte tijd waardoor ze bijna 4 kg kwijt is en de dokter had ons ook vertel hier over

2 jaar geleden

Reactie op Femke-27

Ik volg heel graag onze dochter is vaak ziek en nu heel veel op een korte t ...
Oh jeetje wat veel gewicht verloren! Hoeveel weegt ze nu nog? Onze dochter groeide niet goed. Nu na 2 weken ziekenhuis eindelijk weer thuis. Nu een week een sonde, en al bijna een kilo erbij! Voor ons geeft het nu echt wel een stukje rust. Ze mag de hele dag zelf eten, wat ze te kort komt vullen de 鈥榮 avonds aan via de sonde.

2 jaar geleden

Ja, hier ook een sonde. M'n zoontje eet/drinkt helemaal niet meer zelf helaas. Wij hebben t apparaat op een bijzettafeltje net buiten z'n kamer gezet, zo konden we makkelijk de voeding wisselen zonder telkens z'n kamer binnen te gaan

2 jaar geleden

Reactie op sssssl

Ja, hier ook een sonde. M'n zoontje eet/drinkt helemaal niet meer zelf hela ...
Jeetje dat is ook heftig. Is er een reden voor? Heb jij nog tips hoe/welke pleister enz? En hoe te vervangen. Ze raakt helemaal in paniek hier. Zelfs de verpleegkundige in het ziekenhuis lukte het niet netjes.

2 jaar geleden

Reactie op Love3

Oh jeetje wat veel gewicht verloren! Hoeveel weegt ze nu nog? Onze dochte ...
Ze weeg nu net 9 kg terug en is nu 1 jaar en 1 maand bijna .tessa geef echt alles had en ook continue ziekenhuis blijven controles en nu de pech is ze gevallen en haar armpje nog gebroken . Ik probeer haar zo veel mogelijk te laten eten maar ze is zelf zo zindelijk en dan nog eens een zware koemelkallergie dat ik het soms echt niet meer weet

2 jaar geleden

Reactie op Femke-27

Ze weeg nu net 9 kg terug en is nu 1 jaar en 1 maand bijna .tessa geef echt ...
Jeetje wat een pech allemaal. Het zit haar niet mee. Hopelijk vinden jullie ook snel een oplossing!

2 jaar geleden

Reactie op Love3

Jeetje dat is ook heftig. Is er een reden voor? Heb jij nog tips hoe/welk ...
Sorry voor de late reactie, k kreeg geen melding! Ons zoontje heeft chemo gehad en daarna wilde hij niet meer zelf drinken. Ik gaf toen nog borstvoeding en hij was al een flesweigeraar. Een aantal weken na de stamceltransplantatie zijn we begonnen met oefenhapjes, dat ging even goed, maar inmiddels al maanden dat hij niks meer zelf heeft gegeten en gedronken.

2 jaar geleden

Reactie op Love3

Jeetje dat is ook heftig. Is er een reden voor? Heb jij nog tips hoe/welk ...
Wij gebruiken de Leukoplast pleister, is een hele rol van 5cm breed uit m'n hoofd. Voor m'n zoontje knip ik een stuk af, even lang als m'n wijsvinger en dat stuk knip ik in de lengte door midden (dus dan is het maar 2,5cm breed ongeveer). Ik knip de uiteindes rond af, dan krult het minder snel gezien m'n zoontje vaak wrijft in z'n ogen en aan z'n neus. Dan maak ik een knipje, zodat de pleister goed op de sonde 茅n huid zit. Ik plak de sonde tegen de neus aan ipv op de neus. Vervolgens nog een klein rondje bij z'n oor Om het te verwijderen vraag ik doekjes in 't ziekenhuis. Wij zorgen wel altijd dat we met z'n twee毛n zijn en alles al helemaal klaar hebben liggen voordat we daadwerkelijk gaan vervangen. Op een gegeven moment wordt je er handig in 馃槄

2 jaar geleden

Misschien zo duidelijker hahaha (niet mijn foto!!)

2 jaar geleden

Reactie op sssssl

Sorry voor de late reactie, k kreeg geen melding! Ons zoontje heeft chemo ...
Jeetje wat heftig!! Ik krijg er kippenvel van. Een hele dikke knuffel van jullie en heel veel sterkte! 馃槝 Hopelijk komt er een moment dat hij voorzichtig alles weer gaat proberen. Dank je wel over je uitgebreide uitleg over de pleister. Ik ga het proberen met dat knipje. Nu rolt die steeds op inderdaad aan het begin.

2 jaar geleden

Iemand nog de tip tegen open wangen? Ik merk dat het steeds erger wordt. Eerst was het alleen wat rood. Nu ligt het echt open elke keer.. 鈽癸笍

2 jaar geleden

Reactie op Love3

Iemand nog de tip tegen open wangen? Ik merk dat het steeds erger wordt. Ee ...
Wellicht andere pleisters proberen? En wissel je ook telkens van kant bij 't wisselen van de sonde?

2 jaar geleden

Reactie op sssssl

Wellicht andere pleisters proberen? En wissel je ook telkens van kant bij ' ...
We gebruiken nu witte pleisters. Een lange van het wang richting oor. Die blijft ongeveer een week zitten. De kleine voorste B

2 jaar geleden

Reactie op Love3

We gebruiken nu witte pleisters. Een lange van het wang richting oor. Die b ...
De kleine voorste bij de neus verwisselen we elke dag omdat die altijd snel los laat. Maar haar wang ligt echt na een week al open.. En als ze de sonde er niet uittrekt blijft die natuurlijk bijna 6 weken aan dezelfde kant zitten.

2 jaar geleden

Reactie op Love3

De kleine voorste bij de neus verwisselen we elke dag omdat die altijd snel ...
Wij gebruiken de bruine Leukoplast. Wellicht kan je die proberen?