11 Reacties

5 jaar geleden

Heel mooi alle namen die je al hebt. Mijn zoontje heet ook elijah

5 jaar geleden

Ik ben helemaal weg van de jongens naam Zion. Helaas vind mijn vriend dat niks.

5 jaar geleden

Reactie op Ro3debaby

Heel mooi alle namen die je al hebt. Mijn zoontje heet ook elijah
Ja is een mooie naam en wil dan ook perse een naam die je niet veel hoort, geen Belgische of Nederlandse naam 馃槄 Mijn dochters heten Zenna & Zahra

5 jaar geleden

Reactie op Mum1990

Ja is een mooie naam en wil dan ook perse een naam die je niet veel hoort, ...
Jaa ik heb dat ook hoor. Hou er wel rekening mee dat heel veel mensen moeite hebben met de uitspraak haha. Ik ben ook hard aan het brainstormen mijn vriend wilt een naam beginnend met een c heel lastig

5 jaar geleden

Reactie op Ro3debaby

Jaa ik heb dat ook hoor. Hou er wel rekening mee dat heel veel mensen moeit ...
Leuk! Onze dochter heet Caithlynn. Geen aparte naam maar je hoort het niet vaak! Mijn zus heet Celine. Ook een C tje馃槉 Yara staat nu wel in de top10 geloof ik 馃き Connor ook erg leuk馃榾! Bij onze dochter en zoon waren namen heel makkelijk! Nu heb ik echt nog geen idee馃槄 gelukkig hebben we nog even haha

5 jaar geleden

Reactie op Ro3debaby

Jaa ik heb dat ook hoor. Hou er wel rekening mee dat heel veel mensen moeit ...
Ja daar moet ik inderdaad op letten, de namen van de kindjes in onze familie zijn redelijk makkelijk uit te spreken. Zal beginnen van oud naar jong 馃槀 Zenna, Zahra, Jules, Mila, Zayn, Dilano en Stella. Maar ik ben er een specialeke in

5 jaar geleden

Reactie op MichelledB

Leuk! Onze dochter heet Caithlynn. Geen aparte naam maar je hoort het niet ...
Ok茅 dan valt Yara er al van tussen馃檲

5 jaar geleden

Mijn zoons heten Kyen en Zion, je hoorde wel vaker Kyan dus ik wilde dwars zijn en een andere letter. Zion hoorde je nooit eigenlijk, nu wel wat meer, maar vind het nog steeds een stoere naam. Nu voor mijn derde wil ik weer een aparte naam, voor een jongen wil ik Matteo, die hoor je hier echt nergens, en ineens sinds ik die naam heb hoor ik m op tv echt overal 馃槀 maar hij blijft wel. Voor n meid is t nog ff een twijfel, we hadden Fay maar dat is nu zo veelvoorkomend. Ik wilde Phoenix maar mijn man wilt het dan geschreven als Fenix, vind ik toch weer wat minder 馃檲 We vinden Yara wel erg leuk, dus ja, ik ben nu 9 weken dus we hebben nog ff.

5 jaar geleden

Bij ons in de familie worden veel kids vernoemend naar oom tante opa oma, maar ik ben eigenwijs en heb een dochter die heet Jaylinn, we twijfelen nu tussen de namen Caithlynn, mayra, paisley en voor een jonge is het echt heel moeilijk ik vind dan yven heel leuk maar mn partner niet 馃槄 maar ja hij komt ook niet met andere suggesties dus ja.. lastig om een keuze te maken haha hij weet altijd wel goed te benoemen wat die niet wilt en wat hij wel leuk vind zegt die dan weer niet 馃槗

5 jaar geleden

Yara vind ik super mooi! Maar is tegenwoordig niet per se enorm speciaal meer, hoor het veel om me heen. Doet geen afbreuk aan de naam overigens!

5 jaar geleden

Mijn zoontje heet Mateo 馃挋