16 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op KimH89
Ik heb deze in de box. Met tummytime vindt de kleine het ook leuk om naar t ...
4 jaar geleden
Je hebt speciale kijkboekjes voor baby's van 0 tot 6 maanden, deze bijvoorbeeld:
https://www.bol.com/nl/nl/p/baby-ziet-milo-ziet-de-wereld-in-zwart-wit/9200000073574192/?Referrer=ADVNLPPcef32500cdbf92970065bba51d070013340&utm_source=13340&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=api
4 jaar geleden
Baby’s eerste kijkboekje, Max de Aap (Zazu), en een rammelaar en wat knuffels momenteel. Maar ze grijpt nog nergens naar dus de knuffels zijn nu nog voor de sier. Babygym kan er af en toe ook in straks en ik heb nog van die knisperboekjes en -knuffels, maar dat is nu nog teveel prikkels voor haar.
Misschien is een wagenspanner of boxspiraal nog een leuk idee? Mijn schoonmoeder heeft er een met muziek waar ons neefje nu continu tegenaan trappelt om het muziekje aan te doen 😂
4 jaar geleden
Wij hebben een een spiegel en een activiteiten kubus Wij leggen er niet te veel in ivm prikkels
4 jaar geleden
Reactie op Pan-Pan
Waar heb je deze vandaan
Wij van bol.com of een boekhandel
4 jaar geleden
Reactie op Tenery
Onze dochter heeft wel wat speelgoed 😆 maar de ringen die ze al kan vastpa ...

Wow wat heeft ze veel haha. Schattige foto. Mag ik vragen waar je die roze knuffel met die hangoren van hebt? Ik zie maar een klein deel 😅, maar heb toevallig vandaag internet afgespeurd naar een wat grotere knuffel met dat materiaal (nijntje hebben we al en vond vooral kleonere knuffels verder).
4 jaar geleden
Reactie op Pan-Pan
Waar heb je deze vandaan
Gewoon bol.com als kraamcadeau gekregen, geloof 15 euro
4 jaar geleden
Reactie op Tenery
Deze konijnen knuffel heb ik gekregen maar hij is geloof ik van de Hema.
Klopt! Ik kreeg m deze week