25 Reacties

één jaar geleden

We hebben het zo. We gaan wel binnekort boven een lege kamer soort van speelkamer maken voor grotere speelgoed, waar later alleen nog een peuterbed en een kledingkast erbij hoeft.

één jaar geleden

Eind van de dag door de hele kamer pff😅🤣

één jaar geleden

De rest nog in een kast gepropt 😅🤣dus ik volg voor tips 🥲🤣

één jaar geleden

Dit is zijn speelhoekje. Seff's winkeltje 💙

één jaar geleden

Wij hebben dit gemaakt in de speelkamer. Links is een winkeltje en in de kist zit nu nog veel speelgoed. Boven is een plek om, als hij iets groter is, bijvoorbeeld een boekje te lezen. Nu speelt hij er voornamelijk met zijn boormachine omdat hij dat papa ook heeft zien doen. Ipv de grote kist willen we nog een lang bureau maken met daaronder allemaal fruitkistjes met wieltjes eronder voor het speelgoed.

één jaar geleden

Leuk hoor, ik volg ook! Wij hebben nu 3 plekjes waar hij kan spelen, zijn keuken staat bij ons tegen de keuken. De boekjes staan boven op een speelgoed kist tegen de hoge kast van de keuken en naast de tv staat de tipitent met nog wat speelgoed. Ik wil in de komende weken de plek waar de tipi staat een lees/speelhoekje maken dus wat inspiratie kan geen kwaad!

één jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Leuk hoor, ik volg ook! Wij hebben nu 3 plekjes waar hij kan spelen, zijn ...
Fotos zijn altijd welkom ook van hoe nu is 😁😁

één jaar geleden

Reactie op Givano En Linsey

Fotos zijn altijd welkom ook van hoe nu is 😁😁
Nou daar gaan we.. de hoek met de tipi tent

één jaar geleden

Hoekje met speelgoed bak en boekjes

één jaar geleden

Speelkeuken staat tegen de zijkant van de bar

één jaar geleden

Wij hebben 2 speelplekken, alles is open om te spelen zeg maar! En elke ochtend leg ik wat boeken op tafel waar hij (en de opvang kids) mee kunnen spelen. In de blauwe bak voor de tv zit duplo, en in de speelgoedbank, naja speelgoed haha. Nog wat kaal, maar ik wil boven dat tafeltje 2 plankjes voor de boeken. Die staan nu nog op het dressoir. Maar ze hebben genoeg ruimte om te spelen zo!

één jaar geleden

Wij hebben al het speelgoed in bakken in deze kast staan, s’morgens pak ik een bak met speelgoed eruit en wissel deze vaak s’middags weer voor een andere bak bijv. Hij kan nog niet zelf de kast open doen namelijk

één jaar geleden

Zo ziet het er alleen na 19 uur 's avonds uit hoor🙃 Onlangs gel raam stickers gekocht. We hebben best veel ramen, waar ze graag aan zit... Zo beperken we het tot één raam. Werkt tot nu toe goed!

één jaar geleden

Wij hebben niet perse een speelgoed hoek. Hij heeft een keukentje in de woonkamer en ik heb een speelgoedkist staan waar hij altijd z’n speelgoed kan pakken. Een ingerichte hoek verder heb ik niet

één jaar geleden

Reactie op Suus1988

Wij hebben al het speelgoed in bakken in deze kast staan, s’morgens pak ik ...
Ohh en we hebben wel nog een loopfiets en Toet toet garage staan in de woonkamer dus niet alles is opgeruimd 😅

één jaar geleden

Onze hele woonkamer staat vol met speelgoed 🥲 maar dit is hier de speelgoed kast.

één jaar geleden

Zoals je ziet wordt de hoek goed gebruikt en moet k m nog opruimen. 😁 Heb speelgoed in n doos, en knuffels en een treintje op de grond. Als t is opgeruimd ziet t er best gezellig uit. Binnenkort speelkeukentje en dan verplaatsen we de ‘hoek‘.

één jaar geleden

Hier is t niet zo boeiend. We hebben een speelgoed keukentje en daarnaast ligt een play&go speelgoed zak/kleed. Wat hier in zit wisselen we regelmatig met iets anders uit de kast die hij zelf niet kan openen. Ook staat er nog een mandje met holztiger dieren, omdat we hebben gemerkt dat als we die weghalen ie de hele dag om zn diertjes 'vraagt'.

één jaar geleden

Net de hele woonkamer verbouwd om een speelhoek te maken. De speelhoek is leuk maar voor de rest krijg ik echt errors door hoe de spullen nu staan 😩

één jaar geleden

Wij maken gebruik van houten kratten. Dit is in de woonkamer en alles moet hij savonds ook weer opruimen in het krat en hij heeft er ook 1 in zn slaapkamer dus daar kan hij ook spelen (appartement dus alles op gelijke vloer). Hij gaat nu steeds vaker op zn kamer spelen en zich terug trekken, maar dan blijft de deur altijd wel open zodat ik alles kan horen en kan kijken wat hij doet. Hij vind dat de laatste tijd echt heerlijk🤗