16 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben een grote kist, daar zitten alle losse dingentjes in, zoals auto’s, balletjes, knuffeltjes etc. En dan hebben we een kast voor de dingen die “samen horen” zoals puzzels, stapelblokken, boekjes. Want als je dat los in een kist gooit, eer ik dan alle blokken bij elkaar heb gevonden van de stapel toren ben je een half uur verder hahaha
2 jaar geleden
Wij hebben 2 zachte "zakken" in de woonkamer, op de plek waar hij veel speelt. Daar zit speelgoed in wat ie veel pakt nu. Naast een kast, uit het zicht, hebben we een grote soort tas/zak met speelgoed wat hij nu nog niet interessant vind, maar wat wel bijna bij de leeftijd past. Verder hebben we nog zn opbergzak aan de box, hier zit speelgoed in wat we afwisselen met wat er in die zakken op z'n "speelplek" (lees hele woonkamer) zit en boven hebben we een grote bak met speelgoed voor later.
2 jaar geleden
Ik heb nu een mand (zoals links op de foto) met al het speelgoed in de kamer staan. Als ze ouder is wil ik een kast in de trapkast zetten zoals (rechts op de foto) kun je zo al het speelgoed op soort sorteren en telkens per bak in de woonkamer zetten om mee te spelen,
2 jaar geleden
Reactie op 12062021
Ik heb het nu even zo, box hebben we al weggedaan ivm ruimtegebrek.
Is deze kast ook van ikea?
2 jaar geleden
Reactie op 12062021
Ik heb het nu even zo, box hebben we al weggedaan ivm ruimtegebrek.
Wij hebben ook zoiets. Zodra de bakken vol zitten komen er bovenin ook van die bakken
2 jaar geleden
Wij hebben een langwerpige kast van ikea met verschillende lades die uitgeschoven kunnen worden. Zijn diepe bakken ook. Is heel fijn en kan veel in opgeborgen worden
2 jaar geleden
https://www.ikea.com/be/nl/p/trofast-opbergcombinatie-met-bakken-wit-wit-s99228476/#content
Deze hebben wij
2 jaar geleden
Mijn man is meubelmaker, dus hij heeft deze kast gemaakt. In de vakken zitten die manden van Ikea. Die wissel ik iedere paar dagen om, zodat ze wat variatie hebben in hun speelgoed. Verder hier en daar wat troep er omheen, omdat sommige dingen te groot zijn voor in de bakken. Als er nu nieuw speelgoed komt dan gaat er wat anders naar de zolder.
2 jaar geleden
Wij hebben sinds 2 weken deze staan. Met 2 manden ernaast. Deze omgooien is ook amazing.
Kastje is van de ikea (bergig)