7 Reacties

4 jaar geleden

Nu nog kleine speelgoed in een boxzak, straks denk ik aan een speelgoed opbergbox wat ook als een bankje gebruikt kan worden ofzo.

4 jaar geleden

We hebben zo鈥檔 smastad speelgoedkist van de Ikea met een kussentje er op. Ik vind het prima zo! Op pinterest kan je ook leuke smastad hacks vinden voor als ze wat ouder zijn. Zoiets bijv; https://pin.it/6WfAd74

4 jaar geleden

Gewoon een grote tas aan de box geknoopt. Soms krijg je wel eens zo een stoffen tas bij kleding. Had een keer een egaal zwarte gekregen, lekker groot, dus die eraan gedaan. (Hoe je ook speen aan speenkoort doet 馃槈)

4 jaar geleden

Wij gebruiken voor nu gewoon een grote mand. Als hij op de grond speelt wilt ie de mand nog weleens omver kukelen en dan gaat ie zelf leuk aan de slag en pakt hij zijn speeltjes er zelf uit (er zelf weer in doen gaat helaas nog niet 馃お). Voor later waarschijnlijk een opbergkist (zo een zoals hier ook in de reacties gepost) of een vakkenkast met verschillende mandjes.

4 jaar geleden

Ik heb deze besteld. Zijn er in verschillende maten en ook in het beige/lichtbruin

4 jaar geleden

Nog niet. Eerlijk gezegd pleur ik nu alles in de box. Ze ligt daar bijna niet meer in omdat ze nu fanatiek aan het rollen is (en al een keer vast is komen te zitten met haar voet in de spijlen). En breng ook veel speelgoed naar boven in haar kast en dan wissel ik wat af. Want ze speelt meestal maar met bepaalde dingen voor een bepaalde tijd

4 jaar geleden

Boxzak en van die rieten maanden die nu helemaal in zijn.