8 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben een speelhuisje en dat is hier eigenlijk wel meest favoriet! De rest word amper tot niet naar om gekeken

één jaar geleden

Ik laat haar eigenlijk gewoon gaan. Een bak wasknijpers, gieters, bakjes water, planten, stoepkrijt of een mandje zijn eigenlijk al genoeg. We hebben ook een zandbak en een fietsje. Maar vaak wilt ze ook wel de poort uit. Ze is best creatief en verzint haar eigen spel wel. Zand verplaatsen. De bal in mandjes doen. Soms geef ik een opzetje. Door een beetje water in een bakje te doen en er met een lepeltje door te roeren. Dan begint ze te spelen en begint haar eigen bedenksel.

één jaar geleden

Boerderijdieren wassen nadat ze in het zand of modder zijn geweest. Hier heeft mijn dochter ook een kindertuiniersetje en een plantenspuit. Ze vindt het heel leuk om met de stoffer en blik door de tuin te gaan. Een kinderbezem hier ook een succes. Stoepkrijt vindt ze ook leuk. Ze heeft ook een bal, die vindt ze helemaal geweldig maar speelt er hoogstens 3 seconden mee 😅 ze heeft een modderkeuken waar nu alleen nog zand in gaat en nog geen water. Ze heeft daar allemaal pannen en lepels etc bij. Dat vindt ze het leukste van alles. Lekker koken voor mama en papa.

één jaar geleden

Ik heb vorige week een kruiwagen, wipwap, krijt en een voetbaldoel gekocht bij de action. Hij speelt het meest met zijn kruiwagen. Krijt vond hij ook interessant maar omdat hij het steeds in zijn mond stopte en zelfs probeerde te bijten heb ik dat opgeruimd. Wil binnekort ook een zandbak kopen.

één jaar geleden

Kruiwagen met ringen (beide action). De ringen zijn om te hinken maar hij loopt er gewoon mee rond en verzamelt ze. Verder zit hij veel op een loopauto of zijn fiets. Zandbak is ook leuk maar die hebben we door verhuizing nog niet klaar voor deze zomer.

één jaar geleden

Hier is onze zandbak met wat oude pannen en een soeplepel favoriet bij onze bijna 2 jarige

één jaar geleden

Reactie op Corrie86

Hier is onze zandbak met wat oude pannen en een soeplepel favoriet bij onze ...
Ow en verveling hoort er ook een beetje bij, dan komen de nieuwe ideeën

één jaar geleden

Zandbak, glijbaantje waar ie zelf op en af kan, bezem, een setje oud kinder ikea servies (gewoon die plastic bekers, bordjes, lepels etc). Oh en als het lekker weer is een grote verfkwast en een bakje water. Op de tegels "verven". Geeft geen troep, word niet net als krijt in de mond gestopt en is kei leuk! Stoffer en blik en een emmer doen het hier ook heel goed