16 Reacties

één jaar geleden

Ja top! Wij hebben de witte variant! Past perfect in ons interieur en leuk voor de kids

één jaar geleden

Wij hebben hem ook hij is echt geweldig!

één jaar geleden

Wij hebben een pastel groene. Echt super mooi en leuk! Speelt er elke dag mee.

één jaar geleden

Ja wij hebben hem ook! Helemaal geweldig. Alleen de pannen zijn best zwaar en de wasbak zit los. Hou daar rekening mee. 🥰🥰

één jaar geleden

Heel blij mee en wordt veel mee gespeeld!

één jaar geleden

Ik ben zo fan van die website! En ook benieuwd naar het antwoord. Dus ik lees mee 👀

één jaar geleden

Ik heb 'm gelijk besteld en net is hij bezorgd! Hopelijk kan m'n man hem vanavond nog in elkaar zetten, zodat ik....eeuuhh... onze dochter er gelijk mee kan spelen!

één jaar geleden

Erg leuk! En er wordt ontzettend veel mee gespeeld. Helaas waren wel beide kranen binnen een dag kapot..

één jaar geleden

Een vriendin van mij heeft deze en was ook binnen een aantal dagen al iets aan kapot

één jaar geleden

Reactie op DTK21

Ja wij hebben hem ook! Helemaal geweldig. Alleen de pannen zijn best zwaar ...
Mijn man heeft de wasbak vastgelijmd.

één jaar geleden

Ja wij hebben deze ook. Alleen heeft onze lomperd de deur eruit gesloopt. Hopelijk kan mijn man hem nog lijmen, verder helemaal blij mee!

één jaar geleden

Reactie op Anita 2811

Mijn man heeft de wasbak vastgelijmd.
Hier hetzelfde en we zijn er heel blij mee 🫶

één jaar geleden

Kraantje is al kapot…

één jaar geleden

Bij ons gelukkig geen problemen tot nu toe....

één jaar geleden

Voor ons nichtje gekocht. Ging vrij snel kapot. Heb nu voor onze dochter eentje van de Lidl, top ding! Veeeel meer functies en accessoires erbij voor veel minder geld :)

één jaar geleden

Wij hebben het keukentje sinds mei! Ze speelt er elke dag mee. We hebben het poppenhuis nu ook.