10 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik al tijden speen 4 😱. Maar elk kind is anders. Gewoon kijken hoe hij het beste drinkt.

2 jaar geleden

Ik heb ook altijd bv gegeven tot 10 maanden. Ons zoontje gebruikt gewoon nog steeds maat 1, soms maat 2 als dat toevallig zo uitkomt😂 Ik ga niet over op een andere maat
Die van ons heeft nog steeds speen 1, gaat gewoon goed. (Begonnen met bv, toen difrax s tot 6 maanden en toen event 1 voor de kv) Mag ik vragen waarom je nog wil veranderen? In principe hoeven ze geen kv meer vanaf 1 jaar toch? Ik zou alleen veranderen als hij moeite heeft met de fles leeg te krijgen of ongeduldig wordt..

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Die van ons heeft nog steeds speen 1, gaat gewoon goed. (Begonnen met bv, t ...
Hier blijft hij KV krijgen ook over het jaar... Ik ga geen echte Groeimelk geven maar gewoon KV ... Blijf hier met water en poeder.. Niet persee van willen veranderen maar iemand zei het laatst precies paniekerig omdat ik nog speen 2gebruik

2 jaar geleden

Wij gebruiken nog steeds speen 1 (ook tot 9 maanden bv gehad). Gaat prima. Verder drinkt ze nu bij de boterham haar melk (meestal ongeveer 60) uit haar 360beker. Ik zou dat eerder oefenen dan een grotere speen. (Onze dochter moest in het begin erg wennen aan de hoeveel water/melk die kwam uit haar 360 beker. Dus ook wel regelmatig verslikt in het begin. Nu weet ze er goed raad mee en is de fles enkel nog voor ochtend en avond).

2 jaar geleden

Reactie op frenkel1988

Wij gebruiken nog steeds speen 1 (ook tot 9 maanden bv gehad). Gaat prima. ...
Hier ook enkel 's morgens en 's avonds en soms 's nachts als hij nog een nachtfles wil 🙈 Overdag gewoon een open beker met behulp... Of een teutbeker ook soms

Reactie op Sanneke-Stan

Hier blijft hij KV krijgen ook over het jaar... Ik ga geen echte Groeimelk ...
Wij blijven ook gewoon bij kv nr2, maar ze hoeven in principe alleen nog 300ml zuivel te krijgen vanaf 12 maanden toch? Daarom koop ik geen nieuwe spullen voor de flesvoeding meer. Als je zoontje tevreden is zou ik de 2 blijven gebruiken voor de avond fles en verder richting een open beker proberen te werken

2 jaar geleden

Hier speen 3

2 jaar geleden

Hier ook nog speen 2. Thomas is nu 11,5 maand oud. 2 gaat nog prima. Had toen een keer 4 erop gezet. Dat ging echt veel te snel haha

2 jaar geleden

Wij gebruiken ook nog speen 1. En met 1 heeft ze haar flessen (nog 4) al vrij snel leeg. Wij houden het mooi bij 1.