13 Reacties
5 jaar geleden
Bij mij schoot het in mijn rug tijdens een pilates les en paar dagen daarna kwam ik erachter dat ik zwanger was.
5 jaar geleden
Bij mij schoot het in mijn rug tijdens een pilates les en paar dagen daarna ...
Misschien dat het door de hormonen toch wel gevoeliger wordt 🥴🤷🏻♀️
Ik voel het echt erg, zelfs als ik zit / lig.
Hoe ging het je toen af?
Heb je er nog last van
5 jaar geleden
Dat was bij mijn vorige zwangerschap. Volgens de fysio komt het inderdaad door de hormonen. Ik heb toen wel baat gehad bij de fysio. Handige tips en oefeningen gehad. En ik ben toen gaan aquabommen. Tot week 31 volgehouden. Daarna mocht ik niet meer sporten om zwangerschaps gerelateerde redenen. Nu ben ik 7+4 weken zwanger en ik had in week 5 weer erge rugpijn. Dat is inmiddels weg. Mede door oefeningen en aquabommen.
5 jaar geleden
Misschien dat het door de hormonen toch wel gevoeliger wordt 🥴🤷🏻♀️
Ik v ...
Misschien toch wel handig om een afspraak te maken met een bekkenbodem fysiotherapeut. Die pakken namelijk het hele gebied rond de rug aan en dan heb je ook nog extra baat voor je bekkenbodem.
5 jaar geleden
Misschien toch wel handig om een afspraak te maken met een bekkenbodem fysi ...
Thanks! Ik heb nu een beter idee waar het vandaan kan komen. Ik vond het al erg gek. Ja ik ga zeker een afspraak maken want de pijn belemmert alles. Kan niets normaal doen.🥴
Fijn dat je er nu geen last van hebt!
5 jaar geleden
Ik heb hernia en ben zwanger . Voel veel van me rug nu want mag geen medicijnen in nemen. En ik weet dat het erger gaat worden probeer veel rust. Gelukkig heb ik me moeder,partner en zusje en kids die mij helpen dus hoef niet veel te doen thuis.
5 jaar geleden
Reactie op LIBERZIONI
Ik heb hernia en ben zwanger . Voel veel van me rug nu want mag geen medici ...
Oh dat lijkt mij echt naar! En dan geen medicijnen kunnen innemen 🤕. Wel fijn weer dat je hulp krijgt.
Bij mij gaat het gelukkig weer een beetje. Ik heb nog wel hele gevoelige rugspieren. Pijnlijke spieren enz. Maarja 🥴 kon erger. Ik heb wel afgelopen weekend geprobeerd veel in beweging te blijven, wellicht dat mijn spit daardoor wat minder is.
Oei, ik wens jou ook veel beterschap!!
5 jaar geleden
Ja zeker! Was net 8 weken zwanger toen ik door m'n rug ging. Heeft zo'n twee weken geduurd voor ik weer hersteld was en hele zwangerschap wel last van m'n rug gehad helaas. Kon daardoor ook moeilijk meedoen met de yoga omdat ik niet meer op de grond kon zitten.. Sterkte, het is heel vervelend.
5 jaar geleden
Reactie op KINDERSURPRISE
Ja zeker! Was net 8 weken zwanger toen ik door m'n rug ging. Heeft zo'n twe ...
Oh erg. En vooral met de extra kilos die jouw lichaam mee moet dragen 🤕. Ik hoop maar dat het bij zal minderen. Dankjewel.
Lijkt me erg pijnlijk en lastig!
2 maanden geleden
Reactie op Belly1
Gisteren op 6dpo kreeg ik een acute rugpijn aanval. Ben volledig geblokkeer ...
Hoi, ik zag zojuist jouw bericht en ik herken mij hier heel erg in. Ik ben nu iets meer dan 4wkn zwanger en de pijn in mijn onderrug begon extreem te worden 2 weken geleden. Hoe gaat het nu met jou?
Ik hoor het graag van je!