69 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochtertje zat er bijna 2 weken eerder in. Met nog 8 dagen te gaan. Koop zo dat het snel over gaat.

één jaar geleden

Hier ook op en af veel last van sprong 10, ook het slaan en eten op de grond gooien is heel herkenbaar. En meneer heeft 2 weken lang geen brood willen eten thuis (op de opvang dan weer wel) en alleen avondeten uit potjes ipv vers. Nu lijkt 't gelukkig weer wat rustiger te worden. Hij is ook net 17 maanden, dus hoop dat ie bijna over is

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Mijn zoontje zit er midden in. Slaapt erg slecht (terwijl hij normaal een enorme slaper is) weinig geduld en met al het eten gooien. Hopelijk gaat het snel weer over !

één jaar geleden

Ja al 3 weken feest hier met nu in het hoogte- (of moet ik zeggen) dieptepunt😅: - niet zelfstandig inslapen - nachten gillend en krijsend wakker - heeeel de dag drammen - gillen als ze der zin niet krijgt - driftbuien - gooien met dingen als iets niet lukt - in der boze bui schoppen en meppen Nog een kleine 2 weekjes te gaan 🥲🎉🥳

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Ja al 3 weken feest hier met nu in het hoogte- (of moet ik zeggen) dieptepu ...
Sterkte!!! Hier ook nog een weekje te gaan !

één jaar geleden

Reactie op Nien89

Sterkte!!! Hier ook nog een weekje te gaan !
Thanks, jij ook! Ja het is flink pittig deze sprong. Ze slaapt soms overdag helemaal niet meer door die sprong 😬 ze gaat nu wel sinds 2 dagen weer om 7 uur naar bed. Dat was de afgelopen weken vaak 20:30/21:00. Nou dan heb je t wel gehad hahaha 🤣

één jaar geleden

Owwwww wow is dat het🙈 helemaal niet meer bezig geweest met sprongetjes, de oei ik groei app ooit gedownload. Maar sprongetjes heeft ze bijna nooit last van gehad. Maaaaar nu 😅 super gefrustreerd om de kleinste dingen. Continu alles op de grond gooien, haar beker, AL het eten. Hoevaak je ook zegt dat iets niet mag, uitdagend toch doen. Krijsen, huilen, drammen, driftig, pure frustratie en veel uittesten. Zo fijn dat het "hoort" en een fase is 😇 fijn voor ons.. maar ook voor haar 🥺

één jaar geleden

Ik word heeeeeeeelemaak gek hier 😭😭😭😭😭

één jaar geleden

Reactie op Baby1986

Owwwww wow is dat het🙈 helemaal niet meer bezig geweest met sprongetjes, d ...
Precies dit ja, echt niet te doen. En alles alleen maar continu bij mij niet bij mijn man. Maar heb een tweeling dus tis niet te doen

één jaar geleden

Omg het is om gek van te worden Continu plakken aan mijn lijf en huilen voor alles 🤦🏻‍♀️

één jaar geleden

Wel Blij te horen dat jullie t ook hebben, je gaat toch denken ik doe iets verkeerd ofzo

één jaar geleden

Gaat het eten eigenlijk bij jullie goed ? Want hier krijg ik amper 150 gram binnen 🤦🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op babyon

Gaat het eten eigenlijk bij jullie goed ? Want hier krijg ik amper 150 gram ...
Nope ook drama, op de grond gooien enzo

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Nope ook drama, op de grond gooien enzo
Heel wisselend, gister wilde meneer geen brood, wel crackers. Dus dat maar gedaan. Vanochtend at hij brood alsof er niks aan de hand was ;-)

één jaar geleden

Hier ook 1! Het is nu 2 dagen drama, hij is telkens boos, verdrietig, gooit zichzelf op de grong, krabt, terroriseert de hond. Eten gaat nog oke, slapen ook dacht ik. Tot t vanmorgen 06:00 was ipv de gebruikelijke 08:00/08:30.. hoe lang duurt dit?? 😅

één jaar geleden

Mijn draak vindt het fijn om tussen 4 en 5 te brabbelen🥲. Ook superhumeurig, veel Wenen, boos worden, moeilijker eten,.. ik ga blij zijn als het voorbij is weer😂

één jaar geleden

Volgens het schema is onze kleine er over 2 a 3 dagen uit. Maar inderdaad veel testgedrag en kijken hoever meneer kan gaan met alles. Vooral heel ondeugend zijn haha.... Eten ging gisteren weer goed. Behalve het brood eten. Normaal eet ie de korstjes ook al op. Maar nu niet en gaan gooien met brood. Maar goed, voor de rest gaat het gelukkig niet slecht met onze kleine. Over het algemeen goedgehumeurd. Behalve als ie heel erg moe is. Maar dat is logisch haha!

één jaar geleden

ik HAAAAAT deze sprong…. ik voel met je mee mama❤️

één jaar geleden

Oh wat fijn om dit te lezen! Al het gedrag is nu zo herkenbaar! Vandaag is hij wakker geweest van 5:30-20:00! En ‘s nachts onrustig, krijg ik vaak weer een klap op m’n kop, gejengel, geknijp en niks is goed, tussen 5:00-6:00 wakker, hier ook alleeeeen maar bij mij willen zijn, als ik opsta is het al drama! En hij sliep laatst voor het eerst een hele nacht door in zijn eigen bed! En vanaf toen dit! Ik herken dit helemaal niet van mijn andere twee, daarom zo blij om dit te lezen! Sterkte allemaal! Nog even volhouden dus 😅💪🏻🤭🥰💙🥰

één jaar geleden

Ohja bij ons zijn alle sprongen meestal heftig maar deze is inderdaad met enorme driftbuien met rollen over de grond en in het gezicht krabben durft ze ook te doen. Dat deed ze ervoor ook al wel… Als ze dat doet zet ik ze op de grond en zeg het niet mag, vervolgens gaat ze hartverscheurend huilen 😒 Gelukkig is de sprong bij haar nu voorbij 🙈