69 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Annemieke-D

Hoe gaat met bij jullie? Hier dacht ik even dat we er uit waren maar sinds ...
Bij ons al 4 weken, paar nachten af en toe goed gegaan. Wordt wakker s’nachts en valt niet meer in slaap zonder ons😥

één jaar geleden

Weet iemand hoe lang een slaapregressie duurt? Sprong 10 zat ze 5 weken in om vervolgens na een half weekje over te stappen op slaapregressie. Ik heb daar eerder nooit iets van gemerkt met slaapregressies alleen alle sprongen kon ik klok op gelijk zetten

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Weet iemand hoe lang een slaapregressie duurt? Sprong 10 zat ze 5 weken in ...
Bij ons duurde de vorige 5 weken 🥲

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Weet iemand hoe lang een slaapregressie duurt? Sprong 10 zat ze 5 weken in ...
Hier hebben wij er ook nooit wat van gemerkt, tot nu. K ben bang dat t niet meer overgaat eigenlijk. Gelukkig gaan de nachten nu weer een paar dagen goed, maar standaard 5.30 wakker vind ik zo shit

één jaar geleden

Oh heerlijk 😂 2 x 5 weken ellende dus 😅

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Ik dacht dat we eruit waren, iig met een van de twee (tweeling) maar nu lij ...
Nou echt hè, ik ook hoor. Ik word er geen lekker mens van. Ik hoop ook steeds dat het een goeie nacht wordt maar helaas. Vandaag hoi ik maar weer hahah

één jaar geleden

Wij hebben 7 weken iedere nacht strijd gehad.... Inmiddels gaat het nu een week redelijk. Slaapt door tot 6 uur of wordt 1x wakker en slaapt dan bij mij in bed verder. Ook smiddags lijkt het weer een beetje beter te gaan. Wij zien voorzichtig een lichtje aan het eind van deze regressie/sprong tunnel

één jaar geleden

Het is bij ons eindelijk weer klaar! Ze slaapt weer van 19.00-07.00 en tussen de middag nu 3 uur… dat deed ze nooit. Net of ze wat in te halen heeft😍

één jaar geleden

Reactie op Annemieke-D

Hoe gaat met bij jullie? Hier dacht ik even dat we er uit waren maar sinds ...
Ahhh hier precies hetzelfde!! Gisternacht van 3 tot 5 bezig geweest. Afgelopen nacht van 2 tot 5. En dat terwijl ze echt een perfecte slaper was! Ik houd mn hart vast voor komende nacht…

één jaar geleden

Reactie op Antje123

Ahhh hier precies hetzelfde!! Gisternacht van 3 tot 5 bezig geweest. Afgelo ...
Hier ook al uren in de weer... pff... soms verbaas ik mij, dat ik nog kan functioneren na zo'n nacht...

één jaar geleden

Ik wil zo graag slapen. al 4 avonden en 2 nachten drama 😭 Nu al zwaar en pas in het begin van de ellende!

één jaar geleden

Reactie op Klara1234

Het is bij ons eindelijk weer klaar! Ze slaapt weer van 19.00-07.00 en tuss ...
Wauw ahahaha ben blij voor je. Hoelang heeft de sprong bij jullie geduurd? Lijkt wel eeuwig te duren hier.. of alsof het de nieuwe 'zij' is met een nieuwe karakter😭

één jaar geleden

Reactie op Baby M

Wauw ahahaha ben blij voor je. Hoelang heeft de sprong bij jullie geduurd? ...
Zeker 4 weken maar eigenlijk leek t wel of sprong 9 en 10 aan elkaar zaten

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Zeker 4 weken maar eigenlijk leek t wel of sprong 9 en 10 aan elkaar zaten
Oh jeetje, vond 2 weken al zo lang duren.. we zitten dus nog op de helft😂

één jaar geleden

Reactie op Baby M

Wauw ahahaha ben blij voor je. Hoelang heeft de sprong bij jullie geduurd? ...
Bij ons zat ze 2 weken eerder en langer in dan wat er in de oei ik groei app staat.

één jaar geleden

Hier is ook duidelijk iets bezig.. overdag is hij de laatste dagen heel driftig. Gooit zichzelf continu op de grond van boosheid, is aan het uitproberen en 's nachts wordt hij meerdere keren wakker en komt dan moeilijk weer in slaap. Super vermoeiend!

één jaar geleden

Hoe oud zijn ze bij sprong 10?

één jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Hoe oud zijn ze bij sprong 10?
Rond de 16 maanden zoiets

één jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Rond de 16 maanden zoiets
Ah nee okee. Dan is die hier al voorbij 🤣 Is het vast een sprong 11 of 12

één jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Ah nee okee. Dan is die hier al voorbij 🤣 Is het vast een sprong 11 of 12
Of slaapregressie haha