30 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Annemieke-D

Hier ook een loeder moeder waarvan hetbkind niks mag. Hij mag niet de plan ...
Haha maar dit zijn toch logische dingen? Gisteren kroop onze kleine ook ineens uit het niets 1 traptree op! Ik meteen eraf halen... Daarna heb ik hem wel zelf even laten proberen maar stond ik erachter zodat het niet fout kon gaan. Dat vond ie wel leuk 馃槀 Maar hetzelfde als met de kattenbak.. Daar wil ie ook nog wel eens zijn hand in stoppen. Laatst vond ik er een houten blokje in 馃槄馃槀

2 jaar geleden

Oh man vertel me wat 馃檭 ik heb echt geen seconde per dag alleen tot ze op bed ligt en eindelijk slaapt... Nu heb ik haar in de box gezet; vermaak je maar! Even helemaal er door 馃ゲ Tijd voor koffie!

2 jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Haha maar dit zijn toch logische dingen? Gisteren kroop onze kleine ook ine ...
Klopt maar mijn kind denk daar anders over 馃槀.

2 jaar geleden

Ik herken dit dus helemaal niet. Ik probeer iedere keer uit te vinden wanneer ze nu een sprongetje heeft, en eigenlijk heb ik alleen sprong 5 opgemerkt. Zijn er nog meer mama's waarvan hun kindjes geen last hebben van de sprongetjes?

2 jaar geleden

Reactie op mamavanmijnlieveling

Ik herken dit dus helemaal niet. Ik probeer iedere keer uit te vinden wanne ...
Hier ook nooit wat opgemerkt maar moet zeggen dat ik een hekel heb aan de term sprongen. Mijn dochter is mega makkelijk, al mijn kinderen tot nu toe eigenlijk. Zullen wel vreselijke pubers worden 馃檲

2 jaar geleden

Hier zitten we er ook in.. slapen wat is dat ?馃槺馃槺馃槺

2 jaar geleden

Slapen gaat hier gelukkig nog redelijk! Maar die driftbuien en boos als iets niet lukt of volgens haar zin in 馃槺 Slaap, krabben, bijten en met spullen gooien! Pfff wat een ellende!

2 jaar geleden

Gelukkig gaat het bij ons nu de goede kant op. Slapen gaat beter. Kan zich zelf alleen nog soms moeilijk zelf vermaken.

2 jaar geleden

Reactie op 01winnie

Slapen gaat hier gelukkig nog redelijk! Maar die driftbuien en boos als iet ...
Ja die driftbuien 馃槶 mevrouw ziet iets wat ze niet mag hebben; krijsen, alles gooien en slaan, dikke tranen en echt volhouden. Mijn hemel... gaat nog wat zijn als ze in de pubertijd komt 馃槄馃ぃ