15 Reacties

5 jaar geleden

Heel normaal, voetjes worden groter dus die kunnen daar lekker trappen 馃檲 je kan er zelfs gekneusde ribben van krijgen

5 jaar geleden

Ik kan gelukkig alleen meepraten over het gestamp tegen m'n ribben.. Alsof ie nooit slaapt 馃檲, ik ben 29+5.. Man o man ik kan er gek van worden!

5 jaar geleden

Herkenbaar 馃ぃ Mijn dochter heeft me al een maagkneuzing en gekneusde rib geschopt. Heel oncomfortabel, maar hoort erbij 馃し

5 jaar geleden

Heel herkenbaar. Mijn ribben zijn ook echt gevoelig door haar gestamp. Volgens mij is heel mijn linkerkant van mijn buik bont en blauw van binnen 馃槄馃檲 ik ben 29 weken zwanger.

5 jaar geleden

Hier ook vannacht!! Misselijk, maagzuur en last van mn rug. En de baby schopte vanacht ook ineens echt super hard. Ook tegen mn maag leek het wel. Nu nog syeeds last van misselijkheid en maagzuur

5 jaar geleden

Ik ben nu 29 weken en afgelopen week 4 van de 7 nachten op die wijze doorgebracht, wordt echt helemaal beurs in de ribben

5 jaar geleden

Herkenbaar ja, mijn ribspieren zijn ontstoken door het geduw en getrap van ons mannetje. Niet heel comfortabel, maar wel fijn dat hij steeds groter en sterker wordt :)

5 jaar geleden

Oh, van de week letterlijk sterretjes gezien doordat de kleine opeens keihard tegen m'n ribben schopte! Jeetje, geen idee dat ze zo hard konden schoppen 馃槻

5 jaar geleden

Oh jakkes dat klinkt niet fijn. Mijn kleine man ligt super laag. Hier wordt er vooral tegen de blaas getrapt met stekende pijn en vaak naar de wc moeten tot gevolg.

5 jaar geleden

Hey, Ik heb al maanden rugpijn, ben naar de kinesist geweest en het heeft niet geholpen. En nu heb ik ongeveer 2,3 weken pijn aan mijn ribben. Mijn gyneacoloog zei dat dat allemaal normaal is en dat je er niet veel aan kunt doen.. dus maar aftellen en hopen dat alles weer normaal wordt na de bevalling ..

5 jaar geleden

Ik heb het ook sinds een dag of 2, ze zit onder m'n ribben en trapt ze dan naar buiten. Ook al een trap tegen m'n lever gehad dat ik even dubbelklapte..

5 jaar geleden

Ik heb dit ook al een flink aantal weken. Monstertje ligt nog vrij hoog en dus met zijn billen tegen mijn rechter ribben aan 24/7. Dus alles wordt daar een beetje verdrukt (darmen en lever). Ik heb echt de hele dag pijn behalve als ik op mijn linker zij ga liggen 馃お

5 jaar geleden

Herkenbaar.. placenta ligt rechtsachter wat maakt dat ik alles maar al te goed voel. Bij mijn zoontje (2.5 jaar ) had ik de placenta voor liggen en dat is een wereld van verschil. Ook lag hij in een onvolkomen stuit. Nu ben ik 30+1 en dit ventje ligt gelukkig goed. Dus dankbaar dat het nu anders gaat maar soms staat het janken me nader dan het lachen 馃檲

5 jaar geleden

Ai! Ja herkenbaar, ik heb sinds 2 weken ook last van "gehang" en duwen tegen mijn ribben aan, met name rechts. Heel onaangenaam gevoel, maar laten we zeggen: als de baby maar lekker ligt hahaha... Het lijkt bij mij erger te worden bij veel eten, volle buik hebben. Eten zakt minder snel dan voor de zwangerschap.

5 jaar geleden

Niet voor mezelf maar mijn moeder toen ze zwanger was van m'n jongste broertje (later op voetbal en loeisterke benen) had de laatste weken dat ze rechtop moest zitten en ze had gekneusde ribben, huisarts zei sorry kan er niks aan doen馃槄