15 Reacties
5 jaar geleden
Ik kan gelukkig alleen meepraten over het gestamp tegen m'n ribben.. Alsof ie nooit slaapt 馃檲, ik ben 29+5.. Man o man ik kan er gek van worden!
5 jaar geleden
Herkenbaar 馃ぃ Mijn dochter heeft me al een maagkneuzing en gekneusde rib geschopt. Heel oncomfortabel, maar hoort erbij 馃し
5 jaar geleden
Hey,
Ik heb al maanden rugpijn, ben naar de kinesist geweest en het heeft niet geholpen. En nu heb ik ongeveer 2,3 weken pijn aan mijn ribben. Mijn gyneacoloog zei dat dat allemaal normaal is en dat je er niet veel aan kunt doen.. dus maar aftellen en hopen dat alles weer normaal wordt na de bevalling ..
5 jaar geleden
Herkenbaar.. placenta ligt rechtsachter wat maakt dat ik alles maar al te goed voel. Bij mijn zoontje (2.5 jaar ) had ik de placenta voor liggen en dat is een wereld van verschil. Ook lag hij in een onvolkomen stuit. Nu ben ik 30+1 en dit ventje ligt gelukkig goed. Dus dankbaar dat het nu anders gaat maar soms staat het janken me nader dan het lachen 馃檲
5 jaar geleden
Ai! Ja herkenbaar, ik heb sinds 2 weken ook last van "gehang" en duwen tegen mijn ribben aan, met name rechts. Heel onaangenaam gevoel, maar laten we zeggen: als de baby maar lekker ligt hahaha...
Het lijkt bij mij erger te worden bij veel eten, volle buik hebben. Eten zakt minder snel dan voor de zwangerschap.
5 jaar geleden
Niet voor mezelf maar mijn moeder toen ze zwanger was van m'n jongste broertje (later op voetbal en loeisterke benen) had de laatste weken dat ze rechtop moest zitten en ze had gekneusde ribben, huisarts zei sorry kan er niks aan doen馃槄