Oké even iets heel raar misschien maar gadverdarrie.. de Liga biscuits van 12-36 maand zijn uit de winkel en komen niet meer terug. (Waarom? )
Nu heb je dus die van bolletje die er in principe op lijken zou je denken maar echt wat een lucht daar vanaf komt.
De eerste had hij straks op de kinderboerderij dus toen dacht ik dat daar het probleem lag.
Maar nu opent hij een zakje langs me op de bank met 2 koekjes erin. En het ruikt naar zo’n vierkant blik paté voor honden ..
EN NU RUIKT HIJ DUS OOK ZO UIT ZIJN MOND
Is dit normaal ?
Deelt iemand deze mening 😅😅
Tandenpoetsen helpt niet
Vandaag voor het eerst gehaald en zelf geproefd maar herken dit niet. Misschien ligt het aan de batch die je hebt gehaald, maar lijkt me niet dat het naar pate zou moeten ruiken 😅
We hebben ze ook liggen maar ik herken de geur niet. Die van ons liggen er wel al een maand of 2 want hij eet ze niet zo graag. Misschien iets mis met deze batch ik zou even contact opnemen met bolletje..
Wij hebben dezelfde maar herken het ook niet. Zou even melding maken bij bolletje. Batchnummer vermelden misschien hebben ze wel meerdere klachten gehad