11 Reacties
2 jaar geleden
Proberen te blijven stimuleren. Mijn dochter rolde steeds om en dan ineens 6 maanden niet meer ineens kroop ze . Ze raken ineens dat zelfvertrouwen kwijt denk ik? Komt echt goed!
2 jaar geleden
Reactie op Caatje🥰
Denk je dat het met angst te maken heeft? Je hebt kans dat ze binnenkort ge ...
Geen idee of het angst is maar ik heb wel geduld hoor ik vroeg me gewoon af of er nog kindjes zijn. Eigenlijk wil ik ook niet dat men Hartendief bang is. Is het kleinste en laatste kindje😉
2 jaar geleden
Bij mij ging ze 3 dagen stapjes zetten en toen heeft het 4 weken geduurd dat ze niks deed. En nu opeens loopt ze een stuk meer en beter. 🤷.
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft bij bijna alles wat ze nieuw leert dat ze het 2 dagen kan en dan 1 a 2 weken niet en dan ineens heel goed
2 jaar geleden
Dit is heeeeel normaal.... Er staat een docu op Netflix over baby's en hun ontwikkeling en daar zeiden ze dat het vaak voorkomt dat ze opeens lopen/kruipen wat dan ook en dan opeens een paar dagen of zelf weken niet en dan spontaan komt het weer.. geen zorgen dus 😊 als ze er weer aan toe is dan komt het vanzelf. Vooral blijven stimuleren en lol ermee hebben.
2 jaar geleden
Ja hier precies hetzelfde een maand geleden begon hij met losse stapjes en een week of 3 geleden zetten we hem bij oma op de grond en hij loopt zo van de woonkamer via de keuken en bijkeuken naar buiten. De dag daarna helemaal niks meer alleen aan de hand wilde hij nog lopen en af en toe een stapje los.
Maar nu loopt hij sinds een paar dagen de hele tijd rond inmiddels meer dan dat hij kruipt.
Zo als iedereen wel zegt even de tijd geven. Het leek ook wel of hij zelf even moest verwerken wat hij nou precies gedaan had toen hij ineens zo’n stuk liep.