6 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op frenkel1988
Hoe en hoeveel slaapt hij overdag?
In de ochtend tussen 9-10 laat ik hem 45 min slapen en maak ik hem daarna wakker, en dan tussen 13-15 meestal wel de volle 2u maar ook niet altijd. Het merendeel van de dagen gaan die slaapjes perfect, heel soms dat hij ook tijdens zijn middagdutje net zo krijsend even wakker wordt :-(
2 jaar geleden
Reactie op LG1987
In de ochtend tussen 9-10 laat ik hem 45 min slapen en maak ik hem daarna w ...
Wellicht kun je de ochtenddut eens wat verkorten naar 30 minuten. Toen ze hier in de avond/nacht begon te spoken bleek dat ze overdag te veel sliep.
Nu slaapt ze nog van 9.40-10 en van 13-1430/1500. En dan van 19-7 ongeveer.
2 jaar geleden
Reactie op frenkel1988
Wellicht kun je de ochtenddut eens wat verkorten naar 30 minuten. Toen ze h ...
Hij is ook echt altijd vroeg wakker, rond 06:00u, dus ik hoop dat het zo simpel is haha en dat dat probleem daarmee dan ook direct is opgelost. Ik ga het eens proberen dankje!
2 jaar geleden
Reactie op LG1987
Hij is ook echt altijd vroeg wakker, rond 06:00u, dus ik hoop dat het zo si ...
Dat was hier precies hetzelfde. Spoken en vroeg wakker. Wij laten de middagdut nu ook vaak maar 1,5 uur duren en halen haar om half 3 uit bed. Want eerst sliep ze tot 3 en dan begon ze soms pas rond 8/half 9 aan haar nachtslaap. Haar wakkertijd na de middagdut is nu 4,5-5uur max
2 jaar geleden
Reactie op frenkel1988
Dat was hier precies hetzelfde. Spoken en vroeg wakker. Wij laten de middag ...
Okay, dat klinkt ‘goed’.. hij gaat tussen 18:30-19:00 uur naar bed, maar tegenwoordig ligt ie dan eerst een half uur te ‘hummen’ en kreunen, dat ik me idd begon afbreken vragen of ie misschien niet moe genoeg is..
hij is nu flink ziek maar als ie is opgeknapt ga ik het meteen proberen!