Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie tips voor me hebben! Mijn kleintje is nu iets meer dan 1 jaar oud en het eerste half jaar ofzo sliep ie perfect, maar nu is het al maanden echt drama. Hij wordt echt tig keer per nacht ineens krijsend wakker en als hij niet vanzelf weer rustig wordt dan ga ik naar hem toe en zodra hij z’n tutje weer heeft of een aai over z’n bolletje is het weer goed en slaapt ie verder. Eerst dacht ik een sprongetje of slaapregressie, maar inmiddels zijn er dus al zo’n 5-6 maanden non-stop voorbij en zo lang duurt zoiets niet lijkt me. Het begint meestal zo’n 2u nadat ie voor de nacht naar bed gegaan is. Ik heb al vanalles geprobeerd; meer eten, minder eten, warmer aan, kouder aan, rolluiken, nachtlampje, deur open, deur dicht, wel in bad, niet in bad, bedje op andere plek vanwege slechte aura’s ofzoiets, wel/geen whitenoise.. werkelijk niks lijkt verschil te maken en ik weet het gewoon echt niet meer. Het is fijn voor hem dat hij daarna meteen weer verder slaapt, maar ik heb daar iets langer voor nodig en na zoveel maanden er tig keer uit per nacht ben ik er wel beetje klaar mee en vooral gewoon erg moe als alleenstaande mama.
Herkent iemand dit en heeft iemand de gouden tip voor me? 🙏
Bedankt alvast!