6 Reacties
5 jaar geleden
Zodra ik bijna aan bevallen toe ben. Krijg ik het badje van mijn zusje. Die gebruikt hem nu eerst. Zodra de kleine wat ouder is. En zelf recht op kan blijven zitten, ga ik een vouwbaar badje nemen zoals op de foto. In en uit elkaar drukken en klaar.

5 jaar geleden
Hier bij ons vorige kindje de stokke flexi mogen lenen van mijn schoonzus. Heb haar maar een nieuwe gekocht want ik heb hem niet meer terug gegeven 😂. Zalig ding! Mee op vakantie, in de zomer mee naar buiten, mee als inzet in het grote bad,... erna goed uitdrogen, opvouwen en neemt weinig plaats in! Ik had een doorzichtig badje en je zag na heel veel gebruik idd een soort waas/rand van de olie maar ik stoorde me er niet aan. Heb er mega lang plezier van gehad en heb hem nu opnieuw aangeschaft 👍🏻
5 jaar geleden
Ik heb m niet voor de baby gebruikt maar vanaf 2 jaar voor m’n dochter echt heerlijk, op vakantie in de tuin in de badkamer snel opgeruimd mee uit logeren bij opa en oma. Echt top
5 jaar geleden
Super fijn! In de zomer in de tuin! Even snel onder de douche. Echt een uitkomst. Dochter van 3 past er nog in. (Wel krap) Maar ik weet niet of het arbo technisch mag voor de kraamhulp. Ze moet volgens de richtlijnen haar werk kunnen doen. Dat flexibadje zet je namelijk op de grond en dat is denk ik niet ok.
5 jaar geleden
Wij hebben hem ook! Wij hebben de XL variant. Beste koop ooit!
Wij doen er gewoon bad olie in.
Wij hadden ook eerst Bebe badje maar bijna nooit gebruikt. De jongens (onze tweeling) vonden het niks en veel te snel te klein. Dus ik heb geen ervaringen met pas geboren baby . Maar een inzet stuk vond ik in Bebe badje ook waardeloos. Gewoon fijn idee dat ze vrij kunnen bewegen en zodra ze kunnen zitten wordt het groot feest.
Wat betreft kraamhulp wat ik hieronder lees. Een kraamhulp laat alleen aan jou zien hoe het badderen gaat ter info. Maar is ze niet verplicht om te doen. En anders die ene keer voor kraamhulp badje op commode, eettafel of aanrecht zetten.
Ik zeg doen! Je gaat er veel plezier mee hebben. Ik kijk nu al uit naar de zomer en het lekker in de tuin gebruiken.
5 jaar geleden
Dank jullie wel voor jullie reacties...ik denk dat we dit keer voor het flexibad zullen gaan. Jullie hebben me weten te overtuigen ;-) Ik bekijk nog of we er een standaard bij aanschaffen of dat we het de eerste weken op het aanrecht gaan gebruiken want ik heb daar ruimte genoeg en het is de goede hoogte. En daarna gaan we het badje in de badkamer gebruiken.