4 Reacties
2 jaar geleden
Overdag als hij wakker is kan hij zonder. Behalve met zijn slaapjes
2 jaar geleden
Hi! Wij hebben het in de kerstvakantie gedaan bij ons zoontje van 21-6, cold turkey weggenomen. 2 lastige nachten en toen was hij de speen compleet vergeten en ging hij opeens langere rukken slapen. Ik zou het dus zeker aanraden.
Je leest wel vaak dat het na 7 maanden lastiger kan worden en je dan ook kunt oefenen op zelf het speentje weer in de mond doen.
2 jaar geleden
Hoi mama,
Vervelend is dat he. Wij hebben dit ook tot eergisteren gehad. Elke keer snachts weer die speen terug en niet in slaap kunnen vallen zonder. Ik was het zo zat dat ik hem gisteren in een keer heb weggenomen. Het eerst dutje overdag duurde het een uur voordat hij sliep. Eerst huilen toen weer sussen, weer huilen, sussen etc. Het tweede slaapje duurde het een kwartier voordat hij sliep. Derde slaapje ook een kwartier en voor de nacht 5 min. Toen heeft hij 4 uur achter elkaar geslapen en heb ik hem gevoed. Daarna sliep hij in een keer weer en werd hij na 4 uur achter elkaar geslapen te hebben weer wakker. Echt super dus:)
Het is niet makkelijk maar als je doorzet vergeten ze de speen binnen 2 a 3 dagen en heb jij lang de lol ervan. En tussendoor niet toegeven want dan vergeten ze hem niet. Succes mama je kan dit💪
2 jaar geleden
Reactie op Tammie27
Hoi mama,
Vervelend is dat he. Wij hebben dit ook tot eergisteren gehad. E ...
Ja het is pittig. Het is zo sneu als ze zo lang overstuur zijn en je denkt dan ook dat daar geen einde aan komt. Maar ik ga doorzetten. Bedankt voor je motiverende bericht!!