6 Reacties

één maand geleden

Hier niet afgebouwd, maar ineens gestopt na 3e verjaardag. Uitgelegd speentje heb je niet meer nodig als je 3 bent. Begraven in de tuin, water geven, en een paar uur later zijn er lolly's en een kadootjes uit gegroeid! Tot mijn verbazing ging het super goed. Vroeg er in re avond zeker wel paar keer naar, maar weer gezegd van die hebben we begraven he en nu heb je dit gekregen (speelgoed dino), die kan ook met jou mee slapen. En eigenlijk, 2e nacht zelfde en daarna niet meer gehoord. Voel echt reeeeuze mee!

één maand geleden

Hier zelfde probleem. Wij gaan hem 2 augustus aan de tuttenboom hangen. Hebben hiervoor een aftelkalender. Ben zeer benieuwd. En ik wacht af met een heel klein hartje.

één maand geleden

Overdag lukt het hier wel. We zeggen gewoon om die af te geven en verstoppen die in de schuif en hij kan er niet aan. Maar s’nachts da gaat nog een probleem zijn 🫣

één maand geleden

Hier zijn we op zijn verjaardag ineens mee gestopt. We hebben hem aan een ballon geknoopt waar helium in zat. Verteld dat hij het niet meer nodig had en dat we hem zouden laten vliegen naar andere baby’s die het wel nodig hadden. Eerste 2 nachten heeft hij erom gevraagd. Daarna niet meer.

één maand geleden

Reactie op Kristelbriers

Hier zelfde probleem. Wij gaan hem 2 augustus aan de tuttenboom hangen. Heb ...
Hier in mei net hetzelfde gedaan. Ook met aftelkalender (en boekje) is heel goed verlopen! 2 nachten even achter gevraagd maar slaapt sindsdien heel goed zonder tutje.

één maand geleden

Oh ik zag er zooo tegenop! We hebben de afgelopen maanden vaak een boekje gelezen over Anna die stopt met de speen. En toen zijn we bij een weekendje overnachten bij opa de speen ‘vergeten’ rond 3e verjaardag. Dat ging verbazingwekkend goed. Toen we terugkwamen hebben we de speen met haar op de post gedaan voor een kleine baby die de speen nog nodig heeft. Ging hartstikke goed, ze voelt zich nu een grote meid. :) hoop dat je wat hebt aan deze ervaring. Succes!