7 Reacties

8 maanden geleden

Ik dacht heel veel drama te verwachten 2 weken geleden. Maar viel hier hartstikke mee. Ze is zo gaan slapen en heeft überhaupt maar 2 keer gevraagd naar de speen. Denk wel dat dit een beetje kind afhankelijk is, maar vooral doorzetten ook al is en wordt het 1 drama. Na paar dagen komt het goed lees ik veel al.

8 maanden geleden

Wij hebben de spenen met schoentje zetten aan 'babypiet' gegeven. Hij leek het ook super goed te begrijpen en dat was ook zo. Het slapen ging vanaf dag 1 super goed. Overdag heeft hij het er 2x moeilijk mee gehad en dat was het. Succes vanavond/vannacht!

8 maanden geleden

Wij hebben het speentje bij de dierentuin in amersfoort opgehangen. Ze hebben er een speciaal plekje voor. Hij vroeg er wel nog naar, maar als we het opnieuw deden uitleggen dat hij hem heeft afgegeven, was het ook meteen goed. Ik had ook heel veel drama verwacht, maar viel echt reuze mee! Hopelijk is het goed gegaan bij jullie!

8 maanden geleden

Hier al 2 dagen geen speen bij het slapen. Hij valt meteen in slaap, maar als hij ‘s nachts wakker wordt wilt hij persee bij ons in bed. Prima, alleen hij slaapt dan niet. En zodra we hem terug leggen in zijn eigen bed is het krijsen. K zit al 2 dagen met 3-4 uurtjes slaap en ben zo chagrijnig. Had gewoon de neiging om zijn speen terug te geven maar we hebben geen reserve speen thuis😫 Normaal gesproken als hij wakker wordt ‘s nachts slaapt ie na een tijdje weer verder dankzij zijn speen. Maar nu moeten we dus wat anders verzinnen. Maar weet niet wat🤷🏻‍♀️

8 maanden geleden

Speen is geen drama, maar het alleen slapen 🤦🏻‍♀️. Het lukt haar niet om alleen in slaap te komen. Iemabd tips ?

8 maanden geleden

Houd vol! De drama moet je echt even doorheen! Hier duurde het 3 weken (slecht slapen en veel gehuil) voor hij er echt vanaf was. Ik had geen speen meer in huis dus kon niet in de verleiding komen hem toch te geven. Maar ik vond het pittig! Maar het is echt de moeite waard! Houd vol!! Ik heb trouwens toen we de speen weg deden samen met hem een nieuwe knuffel gekocht ter vervanging van zijn speen, al keek hij daar vervolgens niet naar om. Succes!

7 maanden geleden

En hoe gaat het nu? Gelukt?