37 Reacties
5 jaar geleden
Hey ja ik ben ook erg gespannen, ik heb 1 december de echo, het is mijn derde zwangerschap en voor het eerst zo gespannen voor die echo.... Vanochtend wat krampen, ben maar gaan liggen, ben steeds bang het te verliezen en droomde laatst ook dat het misging.... Je gezonde verstand zegt wel dat de kans groot is dat het goed gaat maar toch die emoties.... Aan de ene kant vliegen de weken voorbij maar nu, bah, het duurt lang! Succes met de wachttijd en probeer vooral te genieten en te vertrouwen in je lichaam ;)
5 jaar geleden
Reactie op Vde
Ik had mijn eerste echo 2 november mijn 12 weken echo is pas 7 december, ik ...
Het is inderdaad erg lang, vooral als je er vroeg bij bent net als ik. Ik heb mijn eerste echo gehad met 6+1. Daarna geen andere onderzoek verder of echo. Ik wacht dus al ruim 6 weken en maandag is het eindelijk zo ver!
5 jaar geleden
Ik had mijn eerste echo op 8+5 en de tweede op 12 weken precies. Ik ben bijna aan de beurt! Het wachten tot je elkaar weer ziet is vooral moeilijk.. 🙈 daarna nog 4 weken wachten voordat we het aan de familie laten weten 😳
Eerst de directe en dan nog eens 4 weken voor overige vrienden en familie. Dan hebben we de 20 weken echo gehad. Pfff
5 jaar geleden
Ik heb woensdag 11 weken echo en alle bloedonderzoeken voor nipt, reguliere onderzoeken, extra onderzoeken voor hoge bloeddruk etc. Ben ook wel wat nerveus, zal het allemaal nog goed gaan daar binnen? Is het gezond en in orde? Spannend hoor!
5 jaar geleden
Oooh, ik word ook echt gek van mijzelf. Ik heb 22 oktober mijn eerste echo gehad, nu 26 november de volgende. Ik mocht vanaf 11 weken al terug komen.. maar het niet weten of het nog goed loopt maakt mij zowat gek in mijn hoofd.. ik ben zenuwachtig voor nu donderdag, maar zal ook blij zijn als het zover is!
5 jaar geleden
Ik heb dinsdag mijn termijm echo 10+3 dan. Ook ik ben echt wel zenuwachtig. 1 week geleden een pretecho gehad waar alles goed was en eindelijk geen bloedverlies. Maar na weken heel beroerd te zijn geweest nu ineens nergens meer last van. Zo kan je jezelf helemaal gek maken. Hopen op een goede echo en dan kunnen genieten van het feit dat ik me goed voel :)
5 jaar geleden
Reactie op daegonna
Ik had 2 november de eerste echo, toen alles oké met goed kloppend hartje. ...
Grappig ik precies hetzelfde 2 nov 1e echo gehad. Ook alles goed, kloppend hartje gezien en nu de 2e op 30 nov. Ooh wat duurt dat wachten lang 🙈 daarna vertellen op het werk aan overige collega's. Manager weet het al, dit was vanwege alle plannen voor volgend jaar. Directe familie weet het ook al, maar volgende week dus iedereen. Ook zo veel zin in. Hoop echt dat alles goed is met die kleine..😍
5 jaar geleden
Hier ook nerveus voor aanstaande vrijdag. Dan heb ik termijn echo. Bij mijn vorige zwangerschap was het vanaf daar mis. Verdikte nekplooi en in de medische molen beland. Helaas mijn kindje verloren, hij had trisomie 18. Ik hoop zo dat alles goed is dit keer en we binnenkort een goede nipt uitslag krijgen. 🤞🏼🤞🏼🤞🏼