37 Reacties

5 jaar geleden

Ik mag maandag om 14.15 uur. Ik heb erom gestrest, maar heb losgelaten. Ik geloof en vertrouw op mijn lichaam en kan er toch niks anders aan doen. Stressen werkt alleen maar nadelig. Ik laat het gewoon op mij afkomen.

5 jaar geleden

Ik had 2 november de eerste echo, toen alles oké met goed kloppend hartje. 2de echo staat gepland 30 november. Hier ook enorme stress als alles wel oké is. Maar zoals ook al gezegd. Kan je er niet veel aan veranderen en vertrouw ik ook op m’n lichaam. Best spannend wel hé.

5 jaar geleden

Ik had mijn eerste echo 2 november mijn 12 weken echo is pas 7 december, ik probeer het ook los te laten maar het is wel erg lang he..

5 jaar geleden

Hier ook.. Eerste echo op 20 oktober (7 weken) en 30 november pas de 12 weken echo (als ik eigenlijk al 13 weken ben). Ik ben zo bang en exited tegelijkertijd..

5 jaar geleden

Reactie op Vde

Ik had mijn eerste echo 2 november mijn 12 weken echo is pas 7 december, ik ...
Ik had de eerste echo op 6/11 en de 2e voor 12 weken ook op 7 december. Het is echt zo lang wachten. Ik tel de dag al terug af om die dat kleintje terug te zien.

5 jaar geleden

Hey ja ik ben ook erg gespannen, ik heb 1 december de echo, het is mijn derde zwangerschap en voor het eerst zo gespannen voor die echo.... Vanochtend wat krampen, ben maar gaan liggen, ben steeds bang het te verliezen en droomde laatst ook dat het misging.... Je gezonde verstand zegt wel dat de kans groot is dat het goed gaat maar toch die emoties.... Aan de ene kant vliegen de weken voorbij maar nu, bah, het duurt lang! Succes met de wachttijd en probeer vooral te genieten en te vertrouwen in je lichaam ;)

5 jaar geleden

Reactie op Vde

Ik had mijn eerste echo 2 november mijn 12 weken echo is pas 7 december, ik ...
Het is inderdaad erg lang, vooral als je er vroeg bij bent net als ik. Ik heb mijn eerste echo gehad met 6+1. Daarna geen andere onderzoek verder of echo. Ik wacht dus al ruim 6 weken en maandag is het eindelijk zo ver!

5 jaar geleden

Ik had mijn eerste echo op 8+5 en de tweede op 12 weken precies. Ik ben bijna aan de beurt! Het wachten tot je elkaar weer ziet is vooral moeilijk.. 🙈 daarna nog 4 weken wachten voordat we het aan de familie laten weten 😳 Eerst de directe en dan nog eens 4 weken voor overige vrienden en familie. Dan hebben we de 20 weken echo gehad. Pfff

5 jaar geleden

Ik heb woensdag 11 weken echo en alle bloedonderzoeken voor nipt, reguliere onderzoeken, extra onderzoeken voor hoge bloeddruk etc. Ben ook wel wat nerveus, zal het allemaal nog goed gaan daar binnen? Is het gezond en in orde? Spannend hoor!

5 jaar geleden

Spannend hè, ik heb as vrijdag mijn eerste echo. Ben dan 10 weken zwanger! Je hoopt zo dat het goed is/gaat. Maar niemand kan je garantie geven!!

5 jaar geleden

Oooh, ik word ook echt gek van mijzelf. Ik heb 22 oktober mijn eerste echo gehad, nu 26 november de volgende. Ik mocht vanaf 11 weken al terug komen.. maar het niet weten of het nog goed loopt maakt mij zowat gek in mijn hoofd.. ik ben zenuwachtig voor nu donderdag, maar zal ook blij zijn als het zover is!

5 jaar geleden

Ik heb dinsdag mijn termijm echo 10+3 dan. Ook ik ben echt wel zenuwachtig. 1 week geleden een pretecho gehad waar alles goed was en eindelijk geen bloedverlies. Maar na weken heel beroerd te zijn geweest nu ineens nergens meer last van. Zo kan je jezelf helemaal gek maken. Hopen op een goede echo en dan kunnen genieten van het feit dat ik me goed voel :)

5 jaar geleden

Reactie op daegonna

Ik had 2 november de eerste echo, toen alles oké met goed kloppend hartje. ...
Grappig ik precies hetzelfde 2 nov 1e echo gehad. Ook alles goed, kloppend hartje gezien en nu de 2e op 30 nov. Ooh wat duurt dat wachten lang 🙈 daarna vertellen op het werk aan overige collega's. Manager weet het al, dit was vanwege alle plannen voor volgend jaar. Directe familie weet het ook al, maar volgende week dus iedereen. Ook zo veel zin in. Hoop echt dat alles goed is met die kleine..😍

5 jaar geleden

Spannend he? Ik ben ook erg zenuwachtig! Mijn 1e echo was 27-10 met 6+5 weken en een kloppend hartje. Morgen heb ik dan eindelijk mijn termijnecho met 10+5! Hopelijk is alles goed😬

5 jaar geleden

Zo spannend! 2 december mogen wij eindelijk onze kleine noodle weer zien. Ben zo zenuwachtig of alles nog wel goed is. 🥰

5 jaar geleden

1/12 : twaalf weken echo. Hopelijk alles goed met onze twins 🤞

5 jaar geleden

Hier ook nerveus voor aanstaande vrijdag. Dan heb ik termijn echo. Bij mijn vorige zwangerschap was het vanaf daar mis. Verdikte nekplooi en in de medische molen beland. Helaas mijn kindje verloren, hij had trisomie 18. Ik hoop zo dat alles goed is dit keer en we binnenkort een goede nipt uitslag krijgen. 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

5 jaar geleden

Reactie op Jisca1985

Grappig ik precies hetzelfde 2 nov 1e echo gehad. Ook alles goed, kloppend ...
Hier ook 30/11. Sinds vandaag 12 weken. Ik tel zoooooo af 🥰

5 jaar geleden

Wij 2 december. Vind het ook wel spannend!

5 jaar geleden

Aanstaande donderdag de termijnecho. Zo nieuwsgierig als wat, maar tegelijkertijd stress ik er ook voor! Ben blij als ik donderdag weer een kloppend hartje zie!