22 Reacties

5 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap ☺️ Ik ben op dit moment 8+3 weken zwanger, ook van ons eerste kindje. Mijn vriend en ik studeren allebei nog aan de universiteit. Ik volg twee bachelors Kunstmatige Intelligentie en Wiskunde en Toepassingen en mijn vriend de bachelor Psychologie. Ik merk dat ik door mijn vermoeidheid en misselijkheid moeite heb om alles bij te houden, maar als het goed ben ik in maart afgestudeerd, dus ik probeer nu zo hard mogelijk te werken zodat ik het allemaal haal. Ik ben wel heel erg gestresst altijd voor mijn tentamens (ik heb er vanmiddag weer één), dus ik hoop dat dit niet al te negatieve invloed heeft op m'n zwangerschap... Ik probeer gewoon genoeg rust te nemen waardoor ik iets meer ontspannen ben.

5 jaar geleden

Ik studeer ook nog! Ik ben 18 jaar en bijna 9 weken zwanger. Ik zit nu in mijn laatste jaar van mijn opleiding. In juni zouden mijn eindexamens zijn, maar omdat ik rond die tijd uitgerekend ben kan ik een versneld traject aangaan. Als alles goed gaat ben ik in februari afgestudeerd. Mijn diplomauitreiking heb ik tegelijkertijd met mijn medestudenten.

5 jaar geleden

Hoi! Ik ben 22 en studeer voor diëtist! Ik zit in mijn derde jaar. Ik neem in februari (dan 20 weken) een tussenjaar. Even focussen op mijn zwangerschap en later mijn kindje! Is natuurlijk eigen keuze of je door gaat of niet. Ik vind het prettig om even rust te nemen!

5 jaar geleden

Reactie op PlantaardigMeisje

Gefeliciteerd met je zwangerschap ☺️ Ik ben op dit moment 8+3 weken zwanger ...
Dankjewel! Jij ook van harte gefeliciteerd en tof om te zien dat er nog meer studerende mamas (en papas) zijn. Ik wens je heel veel succes met je tentamens en misschien wel leuk om weer dit topic te openen zodra je bent afgestudeerd? Groetjes!

5 jaar geleden

Reactie op mamavanmijnlieveling

Ik studeer ook nog! Ik ben 18 jaar en bijna 9 weken zwanger. Ik zit nu in m ...
Hey wat leuk om te horen gefelicteerd met je zwangerschap! Heel veel succes gewenst, het lukt je vast wel je hebt nu echt wat om je te motiveren gelukkig 😊 laat je weten als je bent geslaagd? Groetjes!

5 jaar geleden

Ik studeer ook nog! Ben 20 jaar moet nog anderhalf jaar! Dus als de baby er is zal ik nog een jaar moeten! Dat wordt pittig maar ik maak het zeker weten af!!!!

5 jaar geleden

Ik studeer ook nog! Ben 20 jaar moet nog anderhalf jaar! Dus als de baby er ...
Super goed! Welke studie doe je? Ik zit in dezelfde situatie.. Moet mijn laatste jaar een jaar lang stage lopen maar dan is de baby er net.. Jij ook al nagedacht over oplossingen?

5 jaar geleden

Reactie op Imini

Super goed! Welke studie doe je? Ik zit in dezelfde situatie.. Moet mijn la ...
Persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen! Moet idd ook mijn laatste jaar een jaar lang stage lopen per week 24 uur. De baby zou tegen die tijd naar mijn ouders kunnen of schoonouders! Mijn vriend zou een dag vrij moeten nemen en ik met school overleggen of het met minder uren ook haalbaar is! Ik weet het anders ook niet, maar het komt vast goed 😁

5 jaar geleden

Persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen! Moet idd ook mijn laatste ja ...
Oh wat leuk ik heb die studie een jaartje gedaan maar toen gestopt omdat ik het zelf niet leuk meer vond haha, maar die oplossingen heb ik dus ook over na gedacht. Denk alleen niet dat minder uren mogelijk is maar mischien wel om stage wat later te doen, gelukkig is er nu ook een akkoord voor zwangerschapsverlof voor mbo studenten. Heb jij je school al ingelicht?

5 jaar geleden

Reactie op Imini

Oh wat leuk ik heb die studie een jaartje gedaan maar toen gestopt omdat ik ...
Wat leuk, ja is een pittige opleiding soms denk ik ook ik stop ermee, maar nee. Yes school al ingelicht zijn erg meegaand gelukkig!

5 jaar geleden

Wat leuk, ja is een pittige opleiding soms denk ik ook ik stop ermee, maar ...
Super leuk, succes ermee!

5 jaar geleden

Reactie op Imini

Super leuk, succes ermee!
Jij ook! 😁

5 jaar geleden

Nu 8 weken zwanger en bezig met een vervolgopleiding tot neuroverpleegkundige terwijl ik daarnaast 36u werk in het ziekenhuis. Gelukkig in Januari klaar (zou december zijn maar is wegens corona 2 maanden verlengt) maar mijn concentratie is nu al nihil 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Steefjuh87

Nu 8 weken zwanger en bezig met een vervolgopleiding tot neuroverpleegkundi ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! En gelukkig ben je in januari klaar zet hem op en veel successs. Ik hoop erop alle studerende moeders volgend jaar met een mooie afstudeerfoto plus baby te zien 😁👍

5 jaar geleden

Ik ga naar school. 19 jaar en werk daarnaast ook nog mbo 4 doe ik.

5 jaar geleden

Hier ook een zwangere student! 🙋🏻‍♀️ Ben bijna afgestuurd als arts, maar m’n laatste stage wel met een dikke buik haha.

5 jaar geleden

Ik ben 23jaar , studeer mbo4 management assistant ook tweede leerjaar... Zwanger van tweede. Heb al een zoontje van 3jaar. Het gaat super lastig worden maar zie het juist als een motivatie.

5 jaar geleden

Ik ben nu in week 11 en ik studeer ook nog, ben nu 24! Maar wel bezig met mijn afstudeerscriptie, dus hopelijk in januari klaar.

5 jaar geleden

Ik ben 31, heb een peuter, werk 4 dagen en studeer aankomende januari (als het goed is) af. Ik ben dood.. op.. 😅

5 jaar geleden

Ik ben 25 jaar en sinds dit jaar ben ik ook terug beginnen studeren, het is best pittig, ben dood op .. ik studeer graduaat Orthopedagogie