22 Reacties

5 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap ☺️ Ik ben op dit moment 8+3 weken zwanger, ook van ons eerste kindje. Mijn vriend en ik studeren allebei nog aan de universiteit. Ik volg twee bachelors Kunstmatige Intelligentie en Wiskunde en Toepassingen en mijn vriend de bachelor Psychologie. Ik merk dat ik door mijn vermoeidheid en misselijkheid moeite heb om alles bij te houden, maar als het goed ben ik in maart afgestudeerd, dus ik probeer nu zo hard mogelijk te werken zodat ik het allemaal haal. Ik ben wel heel erg gestresst altijd voor mijn tentamens (ik heb er vanmiddag weer één), dus ik hoop dat dit niet al te negatieve invloed heeft op m'n zwangerschap... Ik probeer gewoon genoeg rust te nemen waardoor ik iets meer ontspannen ben.

5 jaar geleden

Ik studeer ook nog! Ik ben 18 jaar en bijna 9 weken zwanger. Ik zit nu in mijn laatste jaar van mijn opleiding. In juni zouden mijn eindexamens zijn, maar omdat ik rond die tijd uitgerekend ben kan ik een versneld traject aangaan. Als alles goed gaat ben ik in februari afgestudeerd. Mijn diplomauitreiking heb ik tegelijkertijd met mijn medestudenten.

5 jaar geleden

Hoi! Ik ben 22 en studeer voor diëtist! Ik zit in mijn derde jaar. Ik neem in februari (dan 20 weken) een tussenjaar. Even focussen op mijn zwangerschap en later mijn kindje! Is natuurlijk eigen keuze of je door gaat of niet. Ik vind het prettig om even rust te nemen!

5 jaar geleden

Reactie op PlantaardigMeisje

Gefeliciteerd met je zwangerschap ☺️ Ik ben op dit moment 8+3 weken zwanger ...
Dankjewel! Jij ook van harte gefeliciteerd en tof om te zien dat er nog meer studerende mamas (en papas) zijn. Ik wens je heel veel succes met je tentamens en misschien wel leuk om weer dit topic te openen zodra je bent afgestudeerd? Groetjes!

5 jaar geleden

Reactie op mamavanmijnlieveling

Ik studeer ook nog! Ik ben 18 jaar en bijna 9 weken zwanger. Ik zit nu in m ...