10 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook aardig hetzelfde, maar lijkt me indd iets van tanden oid. Huisarts voegt vast niks extra’s toe, maar als je het niet vertrouwd moet je wel gaan uiteraard.

2 jaar geleden

Reactie op babe '21

Hier ook aardig hetzelfde, maar lijkt me indd iets van tanden oid. Huisarts ...
Meestal kijk ik het eerst een paar dagen aan voordat ik naar de huisarts ga maar je weet het nooit met die kleintjes. Hopelijk komt zijn tand snel door het is zijn hoektand dus daar zal hij wel veel last van hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Mar0202

Meestal kijk ik het eerst een paar dagen aan voordat ik naar de huisarts ga ...
Ik kon het niet meer herinneren dat mijn andere kinderen ook zo erg verkouden waren met tandjes en dan word ik nogal snel onzeker

2 jaar geleden

2 weken geleden heeft onze kleine man dit ook gehad. Had ook last van verkoudheid, tandjes, sprongetje etc, alles bij elkaar. Gewoon volgen in wat hij nodig heeft, trekt vanzelf wel weer bij. Hier is de kleine man ondertussen weer super vrolijk en is ie weer 3u wakker zoals normaal

2 jaar geleden

Reactie op Mar0202

Ik kon het niet meer herinneren dat mijn andere kinderen ook zo erg verkoud ...
Vaak gaat de algehele weerstand omlaag dus dan kan een kindje sneller een virusje oppakken dus kan er zeker bijhoren. Hier breekt z’n tweede tandje geruisloos door maar bij z’n eerste tandje ook koorts en verkouden en ziek echt zo sneu……

2 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Vaak gaat de algehele weerstand omlaag dus dan kan een kindje sneller een v ...
Ja het echt zo sneu de ene keer ook meer last als de andere keer. Nu ook al een tijdje echt diaree dus zijn kont gaat ook kapot doet ook weer zeer. Hopelijk is het snel weer over.

2 jaar geleden

Reactie op Mar0202

Ja het echt zo sneu de ene keer ook meer last als de andere keer. Nu ook al ...
Ach ja die rode poeperd dat hij mijn mannetje ook zo sneu, bleef maar smeren. Daar gelukkig nu ook geen last van, zag ineens eergisteren een tweede tandje ernaast dus hopelijk gaat de rest ook zo 🤞🏻 Jij sterkte en veel liefde geven maar dat komt vast goed 🥰

2 jaar geleden

Klinkt wel herkenbaar! Vorige week m’n zoontje ineens om 5u wakker, wenend, lastig, verhoging, snotneusje,… zagen we paar dagen later 3 tanden doorkomen😅 zal wel pijn doen ocharme!

2 jaar geleden

Ben wel blij dat het bij meer baby's is. Vannacht echt flink in de weer geweest amper geslapen 😏

2 jaar geleden

Jep herkenbaar! Laatst kwam er een snijtand door boven. En toen had ie ook 4 dagen koorts en waterige oogjes. Kapotte billetjes. Uiteindelijk was het na 4 dagen over en het tandje was door.. Zodra je kindje tandjes krijgt gaat de weerstand vaak achteruit waardoor ze sneller ziek worden