4 Reacties

2 jaar geleden

Speen er in 🤣 ik kan er echt niet tegen. Onze oudste deed het ook heel vaak dus hup speen er in, onze jongste heeft het nog niet gedaan met haar tanden(gelukkig anders ook hup speen er in🤣)

2 jaar geleden

Reactie op Wiebelkont

Speen er in 🤣 ik kan er echt niet tegen. Onze oudste deed het ook heel vaa ...
Jaa ik probeer ook zijn speen er in te doen, maar hij wilt nooit zijn speen behalve als hij gaat slapen… dus ik probeer van alles aan te bieden, bijtring, speelgoed, een lepel, maar hij vind het tanden knarsen zelf hartstikke leuk en hij moet er zelf ook om laden, maar ik kan er ook echt niet tegen, het gaat echt door merg en been heen!😩

2 jaar geleden

Onze kleine doet het ook zo nu en dan. En het is inderdaad heel erg naar 😭😆 Ik zeg dan altijd heel lief van doe dat niet haha.. Op het moment doet ie het niet (meer) hopelijk blijft dat zo haha. Onze kleine heeft geen speen. Wel zijn duimpje. Maar veel duimen doet ie niet. Alleen zodra ie echt heel moe is en in bed. Dus met een speen stopt het bij ons niet 😂

2 jaar geleden

Hier deed ze t de eerste dagen dat de tandjes door kwamen. CB zei dat het geen kwaad kan. Ontdekken van alle nieuwigheid. Het hield vanzelf weer op.