15 Reacties
2 jaar geleden
Zeker geen stomme vraag 😊 Het beste is om maar een heel klein beetje tandpasta te gebruiken. Mijn advies een speldenknopje aan tandpasta als ze nog maar een paar tandjes hebben. Na het poetsen niet weghalen, hierdoor werkt de fluor juist goed door. De hoeveelheid fluor is al aangepast/verlaagd in babytandpasta waardoor je dus niet hoeft te spoelen en dus is het veilig.
Hoop dat je hier wat aan hebt 😊
2 jaar geleden
Dit vroeg ik mij een hele tijd geleden ook af haha. Nu gaat het als volgt: Ik gebruik van die Woezel & Pip tandpasta van het merk Prodent. Is speciaal voor baby's en kinderen van 0 tot 6 jaar. Ik heb zo'n kindertandenborsteltje en doe er een heel klein beetje op zodat het niet teveel schuimt in het mondje. en ga gewoon zachtjes op en neer over de tandjes. Ik spoel niet want dat heeft totaal geen zin. Als je er maar een heel klein beetje op doet dan kan dat geen kwaad hoor als ze dat een beetje inslikken. Het is speciaal ontwikkeld voor de allerkleinste
2 jaar geleden
Ik heb een vingertandenborsteltje, maar tanden poetsen lukt quasi niet. Ze steekt altijd haar tong uit. (Ze heeft 2 tandjes onderaan)
2 jaar geleden
Ik ben er 2 maanden geleden mee begonnen. in de badkamer zat ze me aan te staren terwijl ik me tanden aan het poetsen was . En ik dacht, misschien kan ik haar alvast mee laten oefenen. En dat werkte goed, toen er wat tandjes begonnen te groeien Begon ik het wel eerst zelf te poetsen voorhaar, daarna mag ze zelf. De foto is van de eerste week Januari.