9 Reacties

één jaar geleden

Helaas geen tips, ik overweeg om zo een elektrische tandenborstel te kopen. Las er veel positieve reviews over.

één jaar geleden

Wij gebruiken twee tandenborstels. Eerst mag ze zelf even poetsen en daarna poetsen wij het nog even na. Het zal vast niet zo grondig zijn als de tandarts graag zou willen, maar ik ben tevreden als de tandenborstel alle tanden en kiezen heeft geraakt.

één jaar geleden

Wij hebben een heel enthousiaste peuter door de leuke leeuw tandenborsteltjes van de Aldi! Precies voor leeftijd 2-4 jaar, geloof ik. Als ze ze ziet wordt ze al blij 😅

één jaar geleden

Reactie op 88lau

Wij hebben een heel enthousiaste peuter door de leuke leeuw tandenborsteltj ...
Dat is toevallig! die heb ik ook. Helaas is het hier 1 drama nogsteeds.

één jaar geleden

Hier ook tot voor kort vanaf het begin echt drama geweest. Werkelijk alles geprobeerd om het leuk te maken maar de enige manier waarop we een tandenborstel in z’n mond kregen was in de houdgreep en onder hevig protest. Op een gegeven moment had hij jokie en jet filmpjes ontdekt en toen hebben we hem omgekocht dat hij dat mocht kijken maar dat hij dan wel z’n mond open moest doen/houden zodat wij konden poetsen. Nu vindt ie het zelfs super leuk en zou hij meerdere keren per dag z’n tanden willen laten poetsen omdat hij dan jokie en jet mag kijken 😂

één jaar geleden

Hier is tandenpoetsen ook niet haar favorite bezigheid. Het gaat de laatste tijd wel steeds beter. Eerst mag ze altijd zelf een tijdje poetsen en daarna poetsen wij goed na. Doet ze moeilijk? Dan zeg ik dat ze nooit meer een koekje of ijsje mag. Want, zoals we haar ondertussen hebben wijsgemaakt, als je ijsje of koekje eet moet je altijd extra goed tandenpoetsen. Tegenwoordig is het al zo dat als ze al een keertje ijsje eet, dan zegt ze zelf al al heel wijs dat ze dan goed moet tandenpoetsen. Overigens ijsjes en koekjes zijn hier uitzonderingen dus altijd al een feestje op zich. Wat we ook doen, als ik bijna klaar ben met poetsen, tel ik langzaam tot 10. Ze weet dan ook dat het bijna klaar is en bij 10 is het ook echt klaar.

één jaar geleden

Wij gebruiken de elektrische tandenborstel van Luvion. Dat hielp eerst mega goed, toen toch weer even een periode dat ze het wat vervelender vond, want nu helpt is dat ik er een spel van maak. Ik noem alles op wat ze die dag heeft gegegeten; oh hier op de kies zie ik een aardbei, oh en daar een stukje kip, oh en een lekker broodje. Enzovoorts.

één jaar geleden

Wij gebruiken de elektrische tandenborstel van Luvion. Dat hielp eerst mega ...
Wij ook sinds 2 dagen! Wat een uitkomst dat ding haha! Nu vindt ons zoontje het zelfs leuk om tanden te poetsen. Eerst was het echt een strijd en moeilijk doen.

één jaar geleden

Reactie op 12062021

Helaas geen tips, ik overweeg om zo een elektrische tandenborstel te kopen. ...
Ik heb deze 2 maanden terug gekocht voor mijn zoontje en sindsdien gaat het tanden poetsen echt goed! Hij heeft nog wel eens dagen dat hij “moeilijk” doet maar over het algemeen gaat het echt goed