18 Reacties

één jaar geleden

Jawel mees heeft ook een tandenborstel vast, en hij poetst mijn tanden en ik zijn tanden ondertussen 😂💪

één jaar geleden

Reactie op Stephanie34

Jawel mees heeft ook een tandenborstel vast, en hij poetst mijn tanden en i ...
Jaa dat had ik ook al wel eens geprobeerd. Was wel de meest effectieve manier inderdaad.. Misschien dat maar weer eens gaan oppakken 😁🤣

één jaar geleden

Hier ook vaak een strijd. Tegenwoordig lukt het aardig als hij een filmpje kijkt. Ook uitgelegd dat als we zijn tanden niet poetsen z’n mond uiteindelijk “au” kan gaan doen en dat dat niet fijn is. Lukt het poetsen niet, dan ga ik op bed zitten, zijn hoofd tussen mijn benen en zijn armen onder mijn benen en dan poetsen. Tis niet leuk om hem zo in de houtgreep te leggen om te poetsen, maar uiteindelijk voor z’n eigen bestwil…

één jaar geleden

Idd.. je zoontje jouw tanden laten poetsen.. En wat bij ons wonderbaarlijk helpt.. Is ze als ze aanwijst welke tanden gepoetst moeten worden.. 🤭

één jaar geleden

Dank tot nu toe voor de reacties 😁

één jaar geleden

Wij gebruiken altijd twee tandenborstels. Soms poetst ze dan mijn tanden en soms poetsen we tegelijk haar tanden. Als ze het echt per se alleen maar zelf wil doen, dan laat ik haar dat gewoon eerst doen en zeg ik dat ik daarna nog even wil poetsen. Dat vindt ze dan meestal goed omdat ze dan ook opnieuw tandpasta in haar mond krijgt en dat vindt ze lekker.

één jaar geleden

Bij ons was het ook altijd strijd totdat we deze tandenborstel kochten, hij poetst hiermee zelf en daarna poetsen wij nog na.

één jaar geleden

Reactie op Steffie1988

Bij ons was het ook altijd strijd totdat we deze tandenborstel kochten, hij ...
Deze kende ik nog niet! bedankt voor de tip!

één jaar geleden

Wij hebben deze tandenborstel ook gekocht. De eerste paar dagen moest ze er niets van weten. Nu gaat het al beter en doen we samen poetsen

één jaar geleden

Hier was het af en aan strijd. Op een gegeven moment ben ik hey tanden schoonmaken gaan noemen. Samen met hem noem ik alles op wat hij gegeten heeft en dan wijst aan waar het zit op zijn tanden, zodat ik het schoon kan maken. Werkt hier al een trein. Heb eigenlijk nooit meer écht gedoe.

één jaar geleden

Volhouden. Wij laten hem altijd zelf eerst poetsen en poetsen dan na. Hij vind het zelf poetsen leuk (en lekker). Het napoetsen door ons is 1 jaar een verschrikking geweest. Eindigde bijna iedere avond in een houdgreep. Hij ligt dan op de grond tussen mijn benen. Zijn armen liggen onder mijn benen geklemd. Niet leuk, maar wel effectief. Uiteindelijk sinds kort komt hij zelf tussen mijn benen liggen zonder dat ik het vraag als hij zelf klaar is. Grappige is dat hij zijn armpjes steeds onder mijn benen stopt terwijl hij zelf rustig blijft liggen

één jaar geleden

Poetsen voor de tv!

één jaar geleden

hier poetsen wij samen. Eerst zelf en daarna elkaar. Sinds we dat doen geen gedoe meer

één jaar geleden

Ik laat hem eerst eventjes poetsen en dan maak ik er daarna een spelletje van: vragen wat hij die avond gegeten heeft en dan antwoord hij bijv met 'pasta'. Dan zeg ik ooooh laat eens kijken in je mond, ik zie het er zit nog allemaal pasta tussen je tanden!! En zo laat hij me toch nog even goed poetsen haha, werkt wonderbaarlijk genoeg elke avond

één jaar geleden

Elektrisch gaan poetsen, reuze interessant en dit staat die van mij wel toe

één jaar geleden

Reactie op Doryy

Elektrisch gaan poetsen, reuze interessant en dit staat die van mij wel toe ...
Dit is bij ons ook het geval! Wil het alsnog wel zelf doen, maar dat mag ze doen zodra het lichtje uit is..😜

één jaar geleden

Reactie op Doryy

Elektrisch gaan poetsen, reuze interessant en dit staat die van mij wel toe ...
We gebruiken sinds gisteren de elektrische tandenborstel van Luvion. Wat een uitkomst! Als ik vraag: gaan we tandjes poetsen? Dan begint ie al enthousiast te springen haha! Hij vind het lampje en het trillen van de tandenborstel ontzettend interessant. Zit ook een timer op waardoor je weer hoelang je boven en onder moet poetsen. Heel handig!