4 Reacties
2 jaar geleden
Hier had mijn zoontje vorige week ineens verhoging in de middag, dacht al gelijk dat het zijn tandjes kon zijn. Want hij had al een tijdje een aantal symptomen, ben meteen gaan kijken zag dat er klein stukje door was en ook duidelijk voelbaar.
Twee dagen later dacht k ff weer te kijken zag k er nog een naast. Hij had dat verder geen last van.
Misschien dat er bij jullie ook een tweede door komt..
2 jaar geleden
Onze kleine heeft nu 2 ondertandjes. Het 1ste ondertandje was een regelrechte ramp vond ik. Hij kwijlde al een hele lange tijd en beet overal op. Maar was vooralsnog toen weinig te zien. Maar op een zondag voelde ik een puntje uit zijn tandvlees steken. Op dat moment nog niet veel aan de hand en na zijn 1ste ochtenddutje begon de ellende. Huilen, huilen en nog eens huilen 😭 Heel de dag niet meer gestopt. tot s'avonds 23.00. toen viel ie eindelijk als een blok in slaap en heeft heel de nacht doorgeslapen. De volgende dag was alles weer koek en ei en was ie weer vrolijk. Alsof er niks gebeurt was die dag ervoor.. 😂 Ik was opgelucht want ik zag dat zijn tandje helemaal door was gekomen. nog geen week later was zijn 2de ondertandje erdoorheen gekomen. Daar heeft ie overigens helemaal niks van meegekregen. Zo kan het dus ook haha
2 jaar geleden
Hier tandje 6 door (eerste 2 binnen 1 week doorgekomen met veel spuitluiers, 3 en 4 ook binnen 1 week zonder spuitluiers en nu 5 en 6 ook binnen een week van elkaar door met volop spuitluiers) .. heeft dan meestal 1 onrustige nacht met veel huilen omdat het dan even door moet breken .. stip dan wat aan met dentinox en zetpil paracetamol er in en dan meestal is er 's ochtends niets meer aan de hand behalve dat het tandje dan doorgebroken is