10 Reacties

één jaar geleden

Ja absoluut! Ik kan met mijn zoontje van bijna 18 maanden niet zwemmen, hij wordt gewoon helemaal paars klappertanden echt heel zielig ,ik baal er echt van .

één jaar geleden

Reactie op Stephanie34

Ja absoluut! Ik kan met mijn zoontje van bijna 18 maanden niet zwemmen, hij ...
Nou dat ja, is idd zo sneu! Snap zo dat je baalt! De juf opperde een thermozwempakje, dus daar ga k naar kijken. Maar ik denk dat ze gewoon beter gedijt bij een wat warmere temperatuur. Maar ja.. dat betekent een zwembad vinden die dat aanbiedt. Zwemles en bekend worden met water met andere kids wil k haar eigenlijk niet ontnemen. Heb jij een alternatief gevonden?

één jaar geleden

Zo herkenbaar! Onze badjuf zei wennen. Ze kon er inderdaad steeds beter tegen, toen kreeg ze helaas iedere keer oorontsteking dus mochten we niet meer van de KNO-ARTS. (Stond los van hoe koud ze het had in het zwembad)

één jaar geleden

Reactie op Ivog

Zo herkenbaar! Onze badjuf zei wennen. Ze kon er inderdaad steeds beter teg ...
Ohh das ook naar :(

één jaar geleden

Heb wel bij t cb nagevraagd of t normaal is (waren daar toevallig) en die zei wel dat een paar jaar terug t water 33 graden was, dus t is wel degelijk kouder voor sommige kindjes.

één jaar geleden

Precies hier ook zo, ze vind het zwemmen leuk! maar op het laatst zo koud dat ze niet meer wil en alleen maar bibbert en klappertanden, zo zielig! ik heb toevallig vandaag een zwem pakje van ielm besteld dus dit ga ik aankomend week testen, zo jammer dat het water voortaan zo koud is.. zelfs wij ouders vinden het koud.. als ze het met dit pakje nog koud heeft dan houdt het helaas op😔

één jaar geleden

Reactie op manden

Precies hier ook zo, ze vind het zwemmen leuk! maar op het laatst zo koud d ...
Hey goed idee! Als je er ruimte voor hebt, wil je een update geven? Hoop dat t wat is voor dr!! En dat ze t water weer wat warmer maken 🙈

één jaar geleden

Reactie op Sunny85

Hey goed idee! Als je er ruimte voor hebt, wil je een update geven? Hoop da ...
Dinsdag ochtend gaan we weer, dus dan laat ik het zeker weten😊

één jaar geleden

Ze heeft het niet koud gehad🥰🥰🥳

één jaar geleden

Ik had 86 gekocht, helaas te strak dus heb er nog 1 bij gekocht en heeft ze 92 aan. Mocht iemand interesse hebben in deze 86 dan hoor ik het graag, is dus alleen aangepast..